Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Gnägg Cinthos visar upp arabhalsen.
Svar
0
· Visningar
125
Senast: cinthos
·
Anläggning Har ett litet, litet stall med två boxar. Totala längden på stallet är ca 10 m, bredd ca 5 m. Förutom boxar har vi även en liten del med...
Svar
11
· Visningar
3 548
Senast: TIzzANO
·
Ekonomi & Juridik hej.... jag hoppas ni kan hjälpa mig o få lite bättre syn på allt. jag köpte en d ponny förr julen. de berättade inte så mycket om...
Svar
18
· Visningar
2 828
Senast: Donnaline
·
Gnägg Varvar ner efter träningen. Alva f 2006 e Julius 211 u Alfa 3182
Svar
0
· Visningar
106
H
Hästmänniskan Jag har fastnat. Jag är en tjej som vill bli en riktigt duktig hopprytttare. Jag älskar hästar, sporten och jag de är detta jag vill... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 125
Senast: Roucle
·
M
Ekonomi & Juridik Ska i dagarna bli halvfodervärd, men hittar inga kontrakt på ett sådant, någon som kan hjälpa mig vad jag bör tänka på och vad som ska...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: mrsmama
·
Ekonomi & Juridik Har en lite konstig fråga. En av våra hästar står uppstallad på en lösdrift rätt långt borta hos en vän (passet finns där). Nu ska...
Svar
5
· Visningar
1 320
Senast: WestCott
·
Q
Ekonomi & Juridik Har återigen mött människor som driver en ridskoleverksamhet där ingen av hästarna är försäkrade. Det är inga "skit-hästar" utan... 2 3
Svar
52
· Visningar
4 835
Senast: athena
·
Anläggning har en funderning. har utestall och har de två åren jag haft det kört växelströ, alltså bytt allt det blöta och skiten varje dag. Dock... 2
Svar
24
· Visningar
4 396
Senast: vanimelde
·
L
Hästmänniskan Ja bättre rubrik kunde jag inte riktigt komma på, men jag undrar om ni hästmänniskor där ute har någon kreativ/billig lösning på mitt...
Svar
12
· Visningar
2 601
Senast: Nanook
·
M
Ekonomi & Juridik Läste någon tråd om köparens undersökningsplikt och började fundera: Spelar det någon roll vem som står för besiktningen, själva... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 829
Senast: wrangler
·
Anläggning nu när det börjar krypa ner mot nollgradit så börjar ju funderingarna igen angående om man ska skaffa sig en värmebalja så vattnet i...
Svar
10
· Visningar
4 030
Senast: Cyllene
·
Hästmänniskan (vet inte vart jag ska lägga denna fråga, flytta tråden till behörig plats om önskas) Har funderingar på att ha uthyrning på...
Svar
5
· Visningar
1 510
Senast: nowa
·
L
Ekonomi & Juridik ska snart börja på ett heltidsjobb som hästskötare, är det en skyldighet för arbetsgivaren att köpa arbetskläder till mej eller ska jag...
Svar
19
· Visningar
6 237
Senast: Crazymama
·
Anläggning Är intresserad av vad ni betalat för att grusa områden runt stallet? Tex utanför stalldörren eller vid grindarna i hagen. Har ni grävt...
Svar
5
· Visningar
3 195
Senast: capellapepe
·
S
Anläggning Vad tror ni om detta förslag på lösdrift några mått som inte är bra eller så? Något jag bör tänka på? något som går att göra bättre...
Svar
7
· Visningar
2 696
Senast: Irmis
·
Ekonomi & Juridik Ni som kan mycket om detta. Lite kort. Hästen som köptes i Juli blev halt lite senare och vid besiktning visa det sig att hästen har...
Svar
4
· Visningar
1 667
Senast: Masse
·
H
Hästmänniskan Har hamnat i en lite knepig situation som jag inte riktigt vet hur jag ska ta mig ur på bästa sätt. Så om ni har några bra tips så hade... 2
Svar
21
· Visningar
4 008
Senast: Donnaline
·
Anläggning Hej! Ska köpa ett elaggregat som drivs av 2 stora 1,5 V ficklampsbatterier. Är det någon som vet hur ofta man måste byta batterier...
Svar
2
· Visningar
1 252
Senast: Skogsola
·
L
Hästmänniskan Den 10e september 2010 dog min allra bästa vän i hela världen. Denna vännen hade hjälp mig genom 5 år. Det kan låta som en kort tid...
Svar
15
· Visningar
2 118
Senast: lilla_maaliiin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Förslag på passande matskål?
  • Annonsera mera hundar 2