Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
  • Låst
Ekonomi & Juridik Pratade med stallägaren.... Sambo paret har inte betalt stallhyran på 6månader.... Sen står de och klagar på stallet sköts.... Och...
Svar
4
· Visningar
1 449
Senast: mysko
·
S
Hästmänniskan Eftersom jag har mina hästar hemma och är ensam i stallet, inga inhyrningar, så ha vi ju problem med att aldrig kunna åka på semester... 2
Svar
37
· Visningar
4 641
Senast: syrran
·
Hästmänniskan Såhär är det: Jag har eget stall där 2 av mina 3 hästar står (en är utlånad). För ca 2 mån sedan tog jag in en numera kompis, då... 2
Svar
28
· Visningar
3 408
Senast: purity_666
·
Hästmänniskan Ja helt enkel, hur går man till väga för att göra en anmälan om vanvård anonymt, helst via mail så bilder kan bifogas? Jag är tydligen...
Svar
19
· Visningar
2 803
A
Ekonomi & Juridik man har ju strikt ansvar för sina djur. men om dom blir skrämda,o kommer lösa pga att min granne ser det som en mänsklig rättighet om... 2
Svar
36
· Visningar
3 864
Senast: Presto
·
Hästmänniskan Vet inte om detta är rätt ställe att ställa frågan, annars får mod flytta mitt inlägg. Är det någon som vet om det behövs några extra...
Svar
3
· Visningar
1 177
Hästmänniskan Jag har vetat länge att tävlingsambitionerna är lagda på hyllan för mig (skaffar ny pålle till tävling men behåller min lille älskling...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: Korven
·
E
Anläggning Hejsan! Vi planerar att ta över en gård som har 6 boxplatser och 5 hektar bete. Det finns 2 större sommarhagar på knappt 4 hektar...
Svar
6
· Visningar
4 735
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Ja hur GAMMAL är man när man är GAMMAL ryttare ? Den äldsta ni känner som rider aktivt? Jag vet en gubbe som är 70 år som rider men inga...
Svar
13
· Visningar
3 198
Senast: Popcorn
·
Hästmänniskan Har ni något förslag på kanal som inte har fyrverkerier vid nyår? Tänkte ha radion på i stallet då det finns två hästar där som jag...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Jag har sen jag var 6 år gammal älskat hästar. Tillbringat all tid i stallet. När jag var 15 fick jag min första egna häst och efter det...
Svar
15
· Visningar
2 652
Senast: sofiia
·
S
Ekonomi & Juridik Jag köpte i våren en häst till ridning. Hästen blev veterinär besiktigad hos distriksveterinär och godkänd utan anmärkningar. Kanska... 2
Svar
33
· Visningar
4 692
Senast: Sammy
·
Ekonomi & Juridik Frågar åt en kompis men vi är inne på samma linje båda så jag frågar er hur ni skulle tolkat det. Summorna är inte samma summor som i...
Svar
10
· Visningar
1 906
Senast: Mysaan
·
Anläggning Vad tror ni man tjänar mest på? Sälja hö eller hyra ut stallplatser? Alltså, ska jag bygga om hötorken till ett stall?
Svar
2
· Visningar
1 178
E
Anläggning Går det att göra om en maskinhall till ridhus? Vi tittar på en fastighet där det står följande info om maskinhallen: Ca 430 kvm, tak...
Svar
10
· Visningar
6 691
Senast: gylle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka