Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har ett stort ridproblem just nu. Det består i att jag inte själv kommer till riktig lösgjordhet. Allra värst är vänster höft som på...
Svar
13
· Visningar
12 120
Senast: ponnie91
·
Hästmänniskan Är det jästsvamp eller mögelsvamp? Kasta synligt drabbade delar eller hela balen? Diskussion pågår på hemmaplan så enbart 100% säkra...
Svar
4
· Visningar
1 168
Senast: Badtz Maru
·
Hästmänniskan Hej alla, ska nu ev bygga ridbana men behöver veta måtten. Vilka är standard? Om det finns någon liknande tråd, så länka gärna och...
Svar
5
· Visningar
3 377
Senast: Silkisif
·
Hästmänniskan där TS oftast önskar att inackorderingsstallet ska nettobetala deras hästhållning och är upprörd över ev. kommande justering av priset... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 000
Senast: diamonia
·
T
Hästmänniskan att ta ut min älskade häst på foder. Jag har tappat intresset för ridningen dom senaste månaden. Har inte haft den tiden jag velat ha...
Svar
9
· Visningar
1 100
Hästmänniskan har sökt ett tag o nu hittat ett jätte fint shettis sto som jag ska ta på foder, till att börja med över sommaren... självklart skriver...
Svar
4
· Visningar
909
Hästmänniskan Vi hade förut en gammal traktor och en slåtterbalk. Men då slåtterbalken gick sönder för sista gången förra sommaren bestämde vi oss för... 2 3
Svar
47
· Visningar
24 545
Senast: Tacitus
·
H
Hästmänniskan Fiins det nån här som vet hur det funkar? För några år sen red mina döttrar i ett privatstall, och ägaren ville att vi skulle sätta ett...
Svar
2
· Visningar
848
Senast: hallontuss
·
J
Hästmänniskan hejsan jag har länge undrat vad NH står för :/ jag har lixom skansat på horsmanship men det är det inte s¨å jag undrar vad det betyder :)
Svar
10
· Visningar
1 342
Senast: SO Hovslagare
·
I
Hästmänniskan Ja som rubriken lyder, undrar jag vad det på ett ungefär kostar att gjuta en gödselplatta? Och hur stor bör den vara till 5 hästar?
Svar
6
· Visningar
7 531
Senast: bigganl
·
C
Hästmänniskan Gud, jag känner mig som en fnittrig trettonåring som smakat på barskåpet & är alldeles uppspelt! Helt över ingenting egentligen förutom...
Svar
3
· Visningar
749
Hästmänniskan Hejsan! Har ngn ngt tips om vart man kan vända sig om man "skicka" en häst med hästtransportör?? Småland-dalarna //Sofie
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hej! Är det någon som har erfarenhet av att arbeta med hästar i antingen England eller Irland? Vore tacksam för svar. Vänliga...
Svar
6
· Visningar
1 377
Senast: Fredag
·
S
Hästmänniskan Aaaa...Jaja såhär är det. I somras när jag bode hos min tränare så fick jag lära mig köra transport, dock med automat på bilen. På... 2
Svar
26
· Visningar
2 182
Senast: Pacific
·
B
Hästmänniskan Hur stort vindskydd / ligghall behövs per häst? Jag funderar på att ha två unghingstar (åringar nu) och någon äldre häst på lösdrift...
Svar
10
· Visningar
4 765
Senast: Girasol
·
C
Hästmänniskan pga av en ryggskada som görr att hon inte kan rida på 4-6 månader o hästen kräver ridning regelbundet. Vi har två månaders...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Ja, ni ser frågan. Har ni er/a häst/ar försäkrade? I såfall vad har ni för försäkring, veterinär enbart eller liv också? Vad... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 138
Senast: Björk
·
Hästmänniskan Ska ner till helsingborg och göra en hältutredning på tisdag och var inne på folksams hemsida för att kolla upp villkoren. naturligtvis...
Svar
2
· Visningar
1 024
Senast: Boj
·
E
Hästmänniskan Hej! Som frågan lyder, hur mycket el drar en gatulampa? Vi har två sådana på stallbacken och funderar nu om dessa är bovarna för vår...
Svar
6
· Visningar
7 521
Senast: Boj
·
P
Hästmänniskan Hej..:p Gått o undrat på ett tag på det här med clear round, pay and jump och domare.. Det behövs ju en domare för att man ska kunna... 2
Svar
28
· Visningar
2 899
Senast: ponnie91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V