Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Ska snickra ihop ett staket till min ridbana, stolpar och två rader plankar. Hur tät bör stolparna stå? Hade tänkt 4 meter, är det för...
Hästmänniskan
hej, jag går ut gymnasiet nu i vår och tänkte söka hippologen 2008, och därför praktisera i höst. nu har jag fått praktik på en ridskola...
Hästmänniskan
Jag behöver hjälp och råd. Jag tror jag har blivit knäpp på riktigt. Jag har två egna hästar, den ena har jag haft i 10 år, den andra i...
Hästmänniskan
Jag har funderingar på att möjligtvis göra en liten volt alt.paddock. Men funderade på vilket underlag som det ska vara för att fungera...
Hästmänniskan
De är så att som några av er här på buke kanske redan vet så har jag hoppat av skolan och har nu under ett års tid jobbat på en ridskola...
Trädgård & Växter Planterade om mina igår från pyttekrukan där dom bott i säkert 3-4 veckor. Grodde jättebra och sen har det gått saaaaakta. Knappt några...
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...