Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vårt nuvarande kontrakt löper med 2 mån. uppsägningstid. Det står också att ändringar i kontraktet kan ske med 30 dagars varsel. Detta...
Svar
2
· Visningar
1 353
Senast: Lobelia
·
A
Hästmänniskan ...finns det någon som vet hur man går till väga? Hur går intagningen till?? Vad ska man ha i betyg?? Är det lätt att få praktikplats på...
Svar
18
· Visningar
5 555
Senast: phlikkan
·
B
Hästmänniskan Hej! Arbetslös som jag är har jag mycket tid att fundera över vad man ska ta sig till. Har det senaste året varit utan häst, men har så...
Svar
11
· Visningar
1 937
Senast: phlikkan
·
Hästmänniskan Går man ngn kurs? Har hört ngt om tappskolicens... Var ordnas i så fall dessa kurser? :confused:
Svar
18
· Visningar
3 421
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Hästmänniskan Är det någon som har något bra förslag på hur man kan tjäna pengar till sin klubb. Vi är en ideell klubb som ska bygg en egen ridbana...
Svar
8
· Visningar
1 307
·
D
Hästmänniskan Jag tycket att Sv. Ridsportförbundets utdelan av stipendium till lovande ponnyekipage verkligen tål att diskuteras. Varje år utdelas...
Svar
4
· Visningar
954
D
Hästmänniskan Jag fick höra av en person att de jobbar stenhårt för att få utbildningen studiemedelsberettigad samt att den är flyttad till...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Dean
·
F
Hästmänniskan Hur ställer ni / erat försäkringsbolag till att ersätta oförklarliga allergier?? Om jag lämnar in min häst till ett djursjukhus som...
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: fio
·
S
Hästmänniskan vet inte om detta är rätt plats för denna frågan men men... vem är "ansvarig" om min häst sparkar en annan häst i hagen så den blir...
Svar
13
· Visningar
6 021
Senast: fejko
·
H
Hästmänniskan Någon mer som har en ägare till sin medryttarhäst som betalar era träningar? Nu menar jag alltså att hon betalar träningar för mig o...
Svar
10
· Visningar
1 159
·
Hästmänniskan I stallet där jag står ska vi få börja betala hö:t för sig, istället för att det skall vara inräknat i stallhyran. Dom har tänkt ta 3,60... 2
Svar
26
· Visningar
6 405
Senast: pricccen
·
Hästmänniskan Hemma har vi inhandlat en värmeplatta för att ställa hinken i hagen på. Har nu provat den här plattan två vintrar och den fungerar...
Svar
13
· Visningar
7 221
Senast: Sofian
·
G
Hästmänniskan hur mycke kostar de ungefär ? i sthlm . har hört folk säga allt från 350-1000 spänn i månaden ...
Svar
4
· Visningar
1 089
Senast: GoddessOfLove
·
I
Hästmänniskan Har fått tag på stallplats där de vill ha 1000:-/mån för att hyra och då ingår morgonfodring och utsläpp, jag får stå för foder, strö...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: Inloggningsnamn
·
Hästmänniskan Jag håller som bäst att leta gård och drömmer om hur mit stall ska utformas... :smirk: Jag tycker det ser så otroligt trevligt ut med... 2
Svar
23
· Visningar
5 583
Senast: armada
·
H
Hästmänniskan hej. jag går första året på strömma naturbruksgymnasium och vill självklart arbeta med hästar. Men med vad? Jag har ingen aning om vad...
Svar
5
· Visningar
1 005
Senast: Hästbiten
·
V
Hästmänniskan Om jag får 12000 i månaden vitt och 11000 svart hur mycket skatt ska jag betala då på ett år om vi säger att den kommunala skattesatsen... 2
Svar
29
· Visningar
2 682
Senast: Sjalen
·
B
Hästmänniskan Ni som arrenderar mark, hur fick ni "tag på den"? Kände ni personen i fråga eller klampade ni bara in och frågade? behöver arrendera...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: Icebabe_1
·
Hästmänniskan Kontrollerade mitt försäkringsbesked, och fann att min häst var försäkrad till 20 000, fast jag hade för mig att det var 25 000. Nu...
Svar
7
· Visningar
886
Senast: lil-sis
·
F
Hästmänniskan Hur ställer sig försäkringsbolaget till en häst som inte går att spruta för att släcka leder men som i upprepade gånger blir halt? Har...
Svar
4
· Visningar
1 305

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka