Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Hästmänniskan Har ett halvblodssto som i år fått ett föl efter QE som jag har tänkt att behålla. Stoet är nu drätig med Irco Mena och detta föl hadde... 2
Svar
26
· Visningar
2 538
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hur mycket får man ut om hästen är försäkrad till 50 000kr? Om hästen skall t-märkas? :confused:
Svar
6
· Visningar
1 287
B
Hästmänniskan Någon som vet en hästadvokat som man kan ringa/maila gratis :bump: för att ställa en fråga??
Svar
2
· Visningar
1 749
Senast: Bounce
·
Hästmänniskan Ni som går/har gått den, ja, framförallt ni som inte kommer från Uppsala, hur bor/bodde ni under utbildningen? Hyr ni lägenhet i...
Svar
7
· Visningar
1 612
Senast: Beppo
·
M
Hästmänniskan ni som hoppar eller löshoppar era shettisar,,, vad använder ni för bommar? min minishettis har jag börjat löshoppa lite. men jag vågar...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: aiquen
·
M
Hästmänniskan under foder eller kanske under hästvård... Men jag tror att den ska vara här för det har iaf med lagen att göra. Det jag undrar är...
Svar
17
· Visningar
1 457
Senast: Inte_Ung
·
B
Hästmänniskan Någon som har erfarenhet av att lämna bort ponnies på inkörning?Hur gick det?Kostnad?Tacksam för alla upplysningar :bump:
Svar
2
· Visningar
1 089
Senast: KaZa
·
L
Hästmänniskan Hur vet man om hästen har hästpass?? Om den inte har det, hur skaffar man det? Kostar det något?? Tacksam för svar!
Svar
13
· Visningar
1 312
Senast: Lima1
·
B
Hästmänniskan Jag har (du kanske har läst tidigare trådar) funderingar på att köpa foderhästen inom en snart framtid men har nu börjat tveka lite...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: kjelin01
·
Hästmänniskan Hej Alla! Hur löser ni det där med vatten på vintern. Jag tänker väl mest på er med hästar i utebox/på lösdrift. Hur förhindrar ni att... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 955
Senast: Bubben
·
L
Hästmänniskan Tillfällig \"paddok\" Hej! Vet inte riktig hur jag skall skriva utan att det låter dumt, men försöker väl. Rider en häst som står...
Svar
6
· Visningar
1 799
Senast: Moppe
·
H
Hästmänniskan Jag köpte i mitten av april en unghäst - åring - vbl.travare. Hon vet.besiktades av säljarens veterinär & jag vet.besiktade henne av min...
Svar
13
· Visningar
1 562
Senast: Mia_R
·
T
Hästmänniskan Ungefärhur mycket kostar en röntgen för ben och rygg på helsningborg??? //Tina
Svar
5
· Visningar
860
Senast: Jen80
·
B
Hästmänniskan Betalar en fodervärden allt, dvs stallhyra, hovslagare, veterinär, försäkring på hästen osv. Det kanske e lite individuellt men vad e...
Svar
6
· Visningar
1 202
Senast: puman_22
·
F
Hästmänniskan Har tidigare bara haft "plasthinder" men har nu tänkt skaffa trä, men innan så hade jag tänkt bygga ett litet skjul som man kan förvara...
Svar
3
· Visningar
1 360
Senast: furreburre
·
Z
Hästmänniskan Har en häst som nu är försäkrad för 25000, men jag skulle vilja höja den. måste man besiktiga om då eller hu gör man? är det väldigt...
Svar
6
· Visningar
906
Senast: lilla_busan
·
Hästmänniskan *saxat från Jordbruksverkets hemsida* Från och med den 1 december skärps djurskyddslagen. Då utökas kraven på tillstånd för de som...
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: martha
·
E
Hästmänniskan Jo jag ska åka till min tränare en gång i veckan med min häst så han får hoppa igenom henne .Men hur mkt är rimligt att betala henne per...
Svar
2
· Visningar
1 054
Senast: Estelle
·
Hästmänniskan Någon som har koll på hur man enklast ordnar det? Har hört spår om någon som byggt om en flishugg och någon annan som använt sig av en...
Svar
3
· Visningar
1 555
Senast: Welsh
·
F
Hästmänniskan Jag håller på att göra en uppgift på skolan om vad man använder datorerna till i arbetslivet inom min inriktning (alltså häst) någon som...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Foxy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka