Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Dags att stängsla om hagarna och tänkte då se till att det blir ett riktigt staket som står länge, just nu består staketet av diverse... 2 3
Svar
48
· Visningar
9 893
T
Hästmänniskan Jag läste just om någon ny lag gällande häst/djurtransporter. Är det någon som vet vad det handlar om? Vilka drabbas? Kommer man inte få...
Svar
7
· Visningar
1 981
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hur lång tid har det tagit för er att få fakturan när ni direkt reglerar på en ATG klinik eller någon annan klinik? När jag hade min...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: Scilla
·
S
Hästmänniskan har sett att det varierar väldigt vad folk betalar för hovslagar kostnader. Tycker det låter sjukt lite vad vissa betalar ni som... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
12 575
Senast: Borst
·
J
Hästmänniskan hej! en djurbutik är till salu omkring mig och jag har haft funderingar på det innan, ska ringa henne i morgon. men vad tycker ni jag... 2
Svar
24
· Visningar
2 494
Senast: jupiter-judex
·
Hästmänniskan Försökte att söka men hittade inte riktigt vad jag letade efter.. Vi har en lösdrift som vi flyttade in i 1 nov, så hela tiden letar... 2
Svar
24
· Visningar
6 568
Senast: Gwildr
·
P
Hästmänniskan Hejsan , har någon erfarenhet av försäkringar kring en t-märkt häst ? Hästen det handlar om är t-märkt pga fång . Finns det någon...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: pikoon
·
K
Hästmänniskan Jag skulle behöva lite hjälp.. Har blivit erbjuden jobb i ett tillridnings- och försäljningsstall som låter riktigt trevligt. Jag har...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: jylpan
·
A
Hästmänniskan Hejsan, Har en gammal trotjänare ;) han är en pigg, frisk å glad 18åring, men har problem att hitta en försäkring åt honom :confused...
Svar
5
· Visningar
984
Senast: a1agnlju
·
Gnägg Min älskade häst som jag tyvärr sålde... :(
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Quickstep
·
Hästmänniskan Som några av er vet letar jag efter en bra gård... Men de flesta stall har riktigt låg takhöjd! 2-3 m är standard, vilket jag tycker är... 2
Svar
22
· Visningar
3 562
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Hej Har hamnat i ett dilemma då parterna blivit osams, / ingen av dom vill kännas vid hästen som jag har köpt av dom . Person A har...
Svar
4
· Visningar
1 799
A
Hästmänniskan Ser ofta trådar om stallbyggen och hur man ska göra saker och ting fint osv men jag tycker det är sällan man berör det funktionella och... 2 3
Svar
41
· Visningar
10 383
Hästmänniskan I Land Lantbruk i fredags var ett stort fint reportage om en hästverksamhet. Behäftad med ett stort faktafel som styrker en... 2 3
Svar
47
· Visningar
11 139
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag funderar på att införskaffa en skrittmaskin men har absolut ingen erfarenhet på den marknaden. Jag vet enligt forum reglerna att man...
Svar
7
· Visningar
2 026
Senast: quigley
·
K
Hästmänniskan Köpte en häst midsommar 06. Han hade då gått på bete 3v innan jag köpte honom, innan det var han fullt igångsatt. vi klinikbesiktigade...
Svar
12
· Visningar
2 353
Senast: rebeckasff
·
D
Hästmänniskan Jag undrar ifall det finns någon lösning för mig. Vi har våran paddock ungefär 300 meter från stallet, och jag undrar ifall det är...
Svar
4
· Visningar
1 403
Senast: dockan_
·
H
Hästmänniskan Hej hej Vi har tänkt ha häst på ridstallet här i kommunen, det kostar ca 1500kr inkl hyra av stallplats, mat, insläpp, utsläpp...
Svar
12
· Visningar
1 663
Senast: ansk
·
S
Hästmänniskan är min medryttare för bortskämd? h*n rider knappt 1 g/vecka och då är det oftast bara träning eller tävling. Ofta (men inte alltid)... 2 3
Svar
58
· Visningar
5 613
Senast: fluffig
·
Hästmänniskan Om denna tråd ligger fel, får moderator flytta den! :) Det är så att vi har en underbar valack och stall hemma på gården. Min valack... 2
Svar
26
· Visningar
2 695
Senast: elfi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023