Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

F
Hästmänniskan ... hur det ligger till med ridhus och bygglov? Man får ju bygga ekonomibyggnader på jordbruksfastighet utan bygglov. Om man... 2
Svar
23
· Visningar
3 201
Senast: Cheval
·
J
Hästmänniskan Har hamnat i ett dilemma här:( Normalt sett så skulle jag svara ett bestämt nej på min egen fråga, jag kan inte lägga mig i vad... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 268
Hästmänniskan Vilken höjd har ni pa understa traden i stängslet? Jag har nystängslade hagar med elrep där tradarna är pa ca 60-65 samt 115-120 cm...
Svar
7
· Visningar
840
Senast: hillevie
·
H
  • Låst
Hästmänniskan VILL PÅPEKA ATT DETTA INTE ÄR NÅGOT ANNONS OM STALLPLATSLETANDE! Man lägger in annonser, man svarar på annonser, man lägger upp...
Svar
15
· Visningar
7 408
Hästmänniskan Hur gör ni för att torka era täcken? Lägg in bilder på era smarta lösningar. Min sadelkammare håller på att bli klar så jag behöver... 2
Svar
22
· Visningar
8 209
Senast: suss44
·
Hästmänniskan Ja nu är det så att vi funderar på att flytta...... Idag bor vi på en liten gård med ett stall med sex boxar sadelkammare och...
Svar
1
· Visningar
1 094
Senast: Linnéa
·
Hästmänniskan Har ni fått era? Får man lika mycket i år som man fick förra året? Har säkert fått någon information om detta som jag borde ha läst, men... 2
Svar
26
· Visningar
2 865
Senast: ginnies
·
Hästmänniskan ligger tråden fel var vänlig att flytta den.. har letat men inte hittat nån tråd som passar mig riktigt. ponnyn ska säljas, hon e...
Svar
7
· Visningar
2 957
Hästmänniskan Måste bara fråga er som har egna gårdar och antagligen sitter och fyller i blanketter om EU-bidrag: Är det så att man kan ange att en...
Svar
4
· Visningar
2 458
Senast: Litenvit
·
Hästmänniskan Ni som har hästar på foder eller har lånat ut er häst på foder-vilken utrustning har ni fått med/lånat ut? Jag ska låna ut min ena...
Svar
16
· Visningar
2 622
Senast: ia_74
·
M
Hästmänniskan Jag har sedan juni i år en 4-årig valack på foder. Kontraktet går ut nu i december och jag vet inte vad jag ska göra. När jag fick... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 296
Senast: Migo
·
Hästmänniskan Friröntagde min ena häst inför försäljning och hästen har fram tills detta inte uppvisat några hältor alls men på röntgen visade det att...
Svar
2
· Visningar
837
Hästmänniskan Här har ni en bild på hur det ser ut där jag kommer få börja bygga mitt nya stall nästa år :) Alla mått står där, men ser ni inte vad... 2
Svar
21
· Visningar
4 130
Senast: Constance
·
K
Hästmänniskan Ni som gjort det: Vad gäller säkerhetskontrollen: ska man på egen hand utföra den, eller ställer kontrollanten frågor? Det är ju... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 826
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Vad skall man tänka på när man startar upp en liten lösdrift? Hur löser ni fodringar? Automatisk? (kommer ej att bo på gården) Hur... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 775
Senast: Yrja
·
E
Hästmänniskan Jag undrar om det finns någon här som gjort en anmälan på en enskild veterinär, hur går man tillväga och hur mycket måste man ha till... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 738
Senast: utte
·
Hästmänniskan Har två gamla grisboxar eller något i stallet jag hyr. Tänkte att man kanske kunde göra två shettisboxar av dem :idea...
Svar
11
· Visningar
1 064
Senast: kolblakkur
·
Hästmänniskan Tänkte fråga stallägaren om jag får måla om "min" stalldel i sommar. Vilka färger tror ni hade varit bra?
Svar
18
· Visningar
3 327
Senast: hästig
·
Hästmänniskan Nu har jag hamnat i sitsen att jag måste ha dubbla BH när jag rider. Inget tycks fungera tillräckligt bra för min byst? Mina gamla Stay... 2
Svar
38
· Visningar
5 735
Senast: flashlight
·
W
Hästmänniskan Nyfiken på en sak, om Du står uppstallad, vad är det absolut viktigaste för dig - att stallet/anläggningen är bra eller att...
Svar
19
· Visningar
1 549
Senast: ansk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?