Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Finns det några i Uppsalaområdet som kan rekomendera någon bra kurs här? Eller nånstans där hundar får träffas å leka? Någon som...
Svar
7
· Visningar
2 121
Senast: paradox
·
Övr. Hund Lång historia.. Jag och min föredetta sambo köpte en hund tillsammans, som nu är ca 5 månader. För ca 1 månad sen så gjorde jag slut och... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
11 271
Senast: Luxus
·
Övr. Hund Egentligen orkar jag nog inte alls skriva, så ni får ursäkta ifall det blir svamligt och konstigt... För fyra år sedan köpte vi en...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: Zanza
·
Övr. Hund Hur gör man om man vill klickerträna sin hund? Det enda jag vet om klicker är hur man klickar in den :o (Klicka ge godis. Klicka ge...
Svar
2
· Visningar
653
Senast: R8n
·
H
Övr. Hund Vad har ni för ras, hur tung vikt bär de och hur länge? 2
Svar
21
· Visningar
7 335
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Min hovslagare har en ursöt liten hund. Den ser ut i kroppen som en Jack Russel med korta ben, men den är black and tan (alltså brun och...
Svar
8
· Visningar
2 547
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Se bara på dessa bilder: Fram: Bak: Inte jättebra bild fram men man ser ju jättestor skillnad. Tilläggas ska att ALLA klor...
Svar
12
· Visningar
1 451
Senast: MaRomer
·
D
Övr. Hund Nu har det kommit ut!!! ska bli så spännande, vilka ska dit? :bump: 2
Svar
24
· Visningar
1 659
Senast: Kamomilla
·
Övr. Hund Har hört att om man vill höja energin per volymenhet så ska man tillsätta olja i hundens mat. Vilken sort olja? Hur mycket är lämpligt...
Svar
11
· Visningar
1 161
Senast: zzz
·
C
Övr. Hund (fortfarande envis dock) Bessy har verkligen utvecklats nu de senaste 7,5 åren. Hon har blivit lydigare, duktigare och såklart...
Svar
6
· Visningar
1 281
A
Övr. Hund Jag behöver hjälp med att göra tillvaron dräglig för vår 8-månaders konvalecent. Han har varit i stillhet de senaste 2 månaderna och...
Svar
2
· Visningar
811
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag måste bara få presentera mina myslortar! Visst är dom söta?
Svar
3
· Visningar
777
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Har precis skaffat en hund (omplacering 2 år). Jag har aldrig haft hund innan och har därför en massa frågor som kanske kan verka lite...
Svar
10
· Visningar
960
Senast: Bubble
·
E
Övr. Hund Har en Sheltie med otroligt mycket vallinstinkt som jag väldigt gärna skulle vilja pröva valla med, har hört att det är svgårt att få...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: Sandra_L
·
Övr. Hund Jag sitter redan nu och spånar på vad jag ska ha i ras i framtiden. Har precis fastnat för australian cattledog (som titeln säger)...
Svar
12
· Visningar
5 340
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Hund hejsan. jag är lite intresserad av att börja träna med klicker.. vet att man ska börja med klick sen godis.. men hur går man vidare...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Rotterö
·
A
Övr. Hund Nu har valpen börjat tappa tänderna. Framtänder på över och underkäke har ramlat loss, och jag såg idag att tänderna längre in i munnen...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Sannis
·
K
Övr. Hund Min älskade English Toy Terrier valp Hilda på 3½ månad: Tog bilden nyss:
Svar
10
· Visningar
905
Senast: Kalinsi
·
N
Övr. Hund Skulle va kul å veta hur många som har Amstaff, Pitbull, Amstaff/Pitbull eller blandat med någon annan ras. Själv har jag en 5 månaders... 7 8 9
Svar
163
· Visningar
44 047
Senast: KisseNova
·
Övr. Hund Jag har en Dvärgschnauzer hane som nu är dryga året gammal och han är underbar på alla sätt. Världens snällaste och älskar både...
Svar
17
· Visningar
1 171
Senast: smulan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka