Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur gör era hundar för att sno åt sig uppmärksamhet. Såhär gör min lilla knasboll. http://www.youtube.com/watch?v=27HdjiMKmOw
Svar
2
· Visningar
807
Övr. Hund Det börjar så smått bli dags för mig att skaffa ytterligare en hund. Jag vet redan vilken tik jag vill ha från och denna kommer att löpa... 2
Svar
23
· Visningar
1 765
Senast: Grana
·
V
Övr. Hund funderat på detta nu ett tag. ni som har hund på foder. vem står för vad, du och ägaren? vad händer om hunden blir sjuk? vem betalar...
Svar
5
· Visningar
3 594
Senast: orcide
·
Övr. Hund Inlåst nattetid alltså? För att hunden hugger och du bor själv så om hunden attackerar på natten kan ingen hjälpa dej:crazy: För... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 426
Senast: Syrsa
·
J
Övr. Hund Man blir ju mörkrädd...såg precis en annons om Chihuaua ( stavning? ) valpar som man enligt annonsen ger bort gratis och de kan skickas...
Svar
14
· Visningar
1 355
Senast: Jeeves
·
V
Övr. Hund min kelpie dam (unghund) är helt hopplös på att tugga sönder filtar och mattor när jag är borta en längre tid. känns så knepigt för jag...
Svar
9
· Visningar
4 590
Senast: vildochgalen
·
Övr. Hund Kate 1½ år:love: uppsnofsad av min systerdotter i somras. Bamse 9 år:love::love: som ber om att få tillbaka sin leksak.
Svar
1
· Visningar
726
Övr. Hund Jag och min kille ska åka till Järvsö zoo nu till hösten. Hunden ska så klart få följa! :) Är det någon som vet en mysig camping? Vi...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Fiffi1
·
V
Övr. Hund vad har du för kommando för spår? det jag hunnit med är personspår och uppletande. jag brukar säga "kör" både på uppletande och på spår...
Svar
10
· Visningar
2 351
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag har börjat misströsta:cry:... Idag är vi på 65 dygnet från första parningen, 63 från andra. Jag VEEET att det kan ta tid, men jag... 2
Svar
20
· Visningar
10 910
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Kan börja med att säga: Jag har aldrig gråtit såhär mycket i mitt liv, och jag har aldrig varit såhär rädd. I dag, se eftermiddag... 4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 482
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Hund Nån som byggt/kommit på nåt bra som vill dela med sig av sina ideer?:) Har idag köpt platsklädda stålpinnar (egentligen till...
Svar
17
· Visningar
2 527
Senast: MikaTela
·
M
Övr. Hund Olika hundar är bra på olika saker, det är ju inget konstigt med det... Men det jag funderar lite på är följande... Vilka hundar är... 2
Svar
24
· Visningar
2 526
Senast: marielen
·
Övr. Hund Någon som ska dit? Dottern ska dit och ställa sin flatte-tik,är bara ställd en gång,så hon vill dit och träna på hur det går till...
Svar
5
· Visningar
663
Senast: Jozze
·
Övr. Hund i anlagsklass har jag o tjejerna roat oss med idag o:bump: våran lilla Groda (ja gro heter hon ju) fick högsta poäng:banana: våran andra...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Prillan
·
M
Övr. Hund Hej hej! Ja å sambon har funderingar på att skaffa hund. Å vi har fastnat för Beauceronen, dels för beskrivningen av rasen också har vi...
Svar
6
· Visningar
1 610
Senast: Aliide
·
Övr. Hund http://www.tidningenridsport.se/Arti...=45207&a=75427 ...men här är en intressant artikel från Bukes nyhetssida! Jag vill absolut...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Hejsan, Jag undrar om man kan överklaga ett moment som gjorts under en mentalbeskrivning, eller om man då kan överklaga hela...
Svar
6
· Visningar
1 325
Senast: fjutten
·
N
Övr. Hund Har en 2 årig Beaucerontik som kom till oss i juni -08. Hon har haft konstiga hältor och "stelhet" i olika perioder. Har varit hos...
Svar
3
· Visningar
709
N
Övr. Hund Har nu under 3 veckor inlärt både Under och Snurr på min hund. Hon är så otroligt lättlärd. :love: Och idag började jag med blyg, men...
Svar
4
· Visningar
717
Senast: nathalieuhlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka