Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej allihop. Jag skriver till er i frustration då jag känner mig handlingsförlamad och inte riktigt vet vad jag ska göra eller tänka...
Svar
6
· Visningar
1 522
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Har någon gett sin hund CBD olja i något syfte..? Hjälpte det? Kommer inte svara på frågor om varför man skulle göra det, den som är... 2
Svar
20
· Visningar
5 097
Hundhälsa Jag har en 9 månader gammal hane som jag var för genomgång av fysioterapeut med för en knapp vecka sedan. Jag tyckte det var något som...
Svar
3
· Visningar
913
Hundhälsa Hej! Jag har en Bc hane på 2.5år som precis var inne för kontroll av sina tänder. Han har tandsten på typ alla sidotänder, vi snackar...
Svar
2
· Visningar
1 415
Hundhälsa I väntan på veterinärtiden imorgon tänker jag passa på att fråga er om nån har nån tanke. Har en terv på ca halvåret som magen krånglar...
Svar
5
· Visningar
2 452
Hundavel & Ras Finns det någon ras som kan tolereras av allergiker? Ska i så fall vara en liten sällskapshund till pensionär 😊. (till min mamma) Om... 2
Svar
32
· Visningar
2 902
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Är det någon som har tips på en bra reflexväst för hund, som inte förutsätter att hunden går i halsband? Alla västar jag hittat bygger...
Svar
10
· Visningar
946
Senast: Emor
·
Övr. Hund Nu på morgonkvisten gjorde jag och Chanel ett kort lydnadspass och ett kort pass med tricks där vi tränade bland annat sitt fint, hopp... 10 11 12
Svar
233
· Visningar
19 495
Hundavel & Ras Halloj! Jag har tidigare varit en s.k snooper, men nu så var det dags att ta tag i att skaffa ett eget konto och be om er expertis och...
Svar
18
· Visningar
2 178
Hundhälsa Nora har senaste veckan fått någon slags beläggning i huden på sidan av båda ögonen. Det sitter ovanför ögonvrån så det är inte vätska...
Svar
1
· Visningar
645
Senast: Tuggben
·
Hundträning Var ute på en helt vanlig kissrunda i närliggande skogspartiet (mitt i en större stad ska tilläggas), ser två lite halvskumma typer som... 2
Svar
27
· Visningar
696
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hejsan, Mina gamla kängor har gett upp! Ge mig era bästa tips på vattentät känga för hundpromenaderna i höst och vinter. Gillar inte...
Svar
11
· Visningar
2 173
Senast: Hund!
·
Övr. Hund Är det vanligt att en hund är totalt ointresserad av andra hundar? Nora älskar människor men har verkligen inget intresse av andra...
Svar
10
· Visningar
2 408
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag har noterat att mina föräldrars hund ibland gör utfall. Jag har främst sett det mot katterna, och när hunden är i hög förväntan. Om...
Svar
16
· Visningar
2 530
Senast: calm
·
Hundhälsa Hej! Min border collie hane på 9år, har under några månader fått som kortare "anfall" där han får svårt att andas. Han liksom kippar...
Svar
5
· Visningar
888
Hundhälsa Fick Andapsin utskrivet till min papillon vid akutbesöket igår. I tablettform visade det sig. Han ska ha en fjärdedels tablett åt...
Svar
8
· Visningar
3 674
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som... 2 3
Svar
56
· Visningar
11 014
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Humla är ju en kräsen fröken som snabbt tröttnar på sitt foder. Innan hon blev sjuk så blandade jag minst 4 sorters torrfoder och gav...
Svar
4
· Visningar
1 119
Hundhälsa Hej, Vi har precis flyttat och i samband med flytten har passet till vår rescue dog kommit bort... :banghead: Vet någon av er hur jag... 2
Svar
24
· Visningar
3 007
Övr. Hund Vilka rekommenderar ni och varför? 3 4 5
Svar
97
· Visningar
10 000
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser