Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag undrar om denna blandning är vanlig? Erfarenheter i så fall? Träffade en på valpkursen igår och den var ju bara SÅ söt :love::love...
Svar
4
· Visningar
1 507
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Ja gissa vem som såg ut som :confused: när jag såg det brevet i postlådan ;) Visade sig vid öppnande innehålla en del intressanta...
Svar
4
· Visningar
991
Hundavel & Ras Jag såg en gång ett tv program som handlade om detta och de satte in hunden i ett nytt rum den inte hade vart i och tittade på hur den...
Svar
3
· Visningar
1 162
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag bor i Australien kanske jag ska börja med. Jag vill köpa en Cavamalt - cavalier och maltese mix men det verkar omöjligt att köpa...
Svar
10
· Visningar
1 980
Senast: vivendi
·
Hundavel & Ras Det kanske har tagits upp tidigare:o Men jag vill läsa alla historier om hundar som inte förstått sina genetiska arvsregler;)...
2
Svar
35
· Visningar
3 577
Senast: Sandra78
·
Hundavel & Ras Vi är inte direkt överens om rasval hemma, just nu är det tre olika raser vi diskuterar: Ridgeback, Dalmatiner och Flatcoated Retriver...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 633
Senast: Boop
·
Hundavel & Ras Efter flera månaders lågfrekvent hundkampanj har sambon äntligen fattat grejen. Vi ska köpa hund :D En liten hund passar bäst för oss...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 789
Senast: Blueberry
·
Hundavel & Ras Mina kusiner vill köpa en hund ifrån en kennel, hunden är 14 månader och det senaste halvåret har dom passat hunden (en tik) 2-3 veckor...
2
Svar
26
· Visningar
4 854
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Hur gör ni om ni inte får valparna sålda? För de måste väll finnas fler än mig som inte blir av med sina valpar?
2
Svar
22
· Visningar
2 154
Senast: Madde_padde
·
Hundavel & Ras Vad gör man då? Pja, vissa verkar tydligen tycka att det är helt ok att lämpa av hela kullen hos hundstallet :crazy: (högst upp på...
2
Svar
34
· Visningar
3 796
Senast: Sol
·
Hundavel & Ras Vill gärna veta mer om rasen! Eftersom min Rottweiler har fått diagnosen Artros (:cry:) så vet jag ju att vi inte kommer vara...
Svar
13
· Visningar
4 256
Senast: Adelente
·
Hundavel & Ras Hur många kullar "bör" en tik få? Finns det några speciella riktlinjer?
Svar
10
· Visningar
2 296
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Av nagon konsting anledning sa har jag fatt upp ogonen for kortharig Collie. Sa ar det nagon har pa buke som har det? Som har lust att...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 796
Senast: Pilot
·
Hundavel & Ras Så, nu låstes vår underbara tråd om vinthundarna pga 2000 inlägg i den. Därför tar jag mig friheten att skapa en ny! Hur många...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
106 223
Senast: Prulls
·
L
Hundavel & Ras Jag har världens finaste tik av rasen Shetland Sheepdog, hon parades för första gången med en kanonfin hane - allting gick bra fram till...
Svar
14
· Visningar
2 141
Senast: Zizzy
·
Hundavel & Ras Jag vet att detta är ett delmoment i den långa vägen till att bli domare. Så, hur blir man ringsekreterare?
Svar
7
· Visningar
1 581
Senast: Zqathan
·
S
Hundavel & Ras Jag blev lite nyfiken på hur hundavel går till. (obs seriös sådan, inte mellan två grannar för man råkar ha en tik och en hane) Vi har...
2
Svar
22
· Visningar
4 152
Senast: Sickan
·
P
Hundavel & Ras Eftersom det inte står så mycket om hur de är på kennel klubbens sida vänder jag mig till er, mina kära vänner på buke. X) Jag ska köpa...
2
Svar
28
· Visningar
3 317
Senast: Aliil
·
Hundavel & Ras Vad skulle du lägga för hane på denna tik: Almstranden's N K Mayenne - Golden Retreiver Far: Kajtelas Nelson Mor: Björkahöjdens...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 589
Hundavel & Ras Även jag behöver hjälp med tips på passande raser. Söker en hund som gillar att jobba. Har haft bruksschäfer tidigare men söker nu en...
Svar
18
· Visningar
1 474
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp