Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Om man har tagit emot en tik för parning och det inte blir någon hängning vid något av tillfällena hundarna försöker para sig men hanen...
Hundavel & Ras
För alla oss som har Golden, lägg in bilder osv.
Själv ska jag på min första inoff utställning med min 4månaders valp:) Någon som kan...
Hundavel & Ras
Jag och sambon har länge funderat på att skaffa hund och nu känns det som att det är dags. Vi är båda förälskade i schnauzern :love: men...
Hundavel & Ras
Vilda förlöstes med kejsarsnitt imorse och fick åtta valpar. Men nu är hon vaken och livrädd för dom! Vad gör man? Kan man underlätta...
Hundavel & Ras
läste någon dagens metro? Min haka var nere vid knäna när jag läst artikeln. Nu lyckas jag inte hitta den på deras hemsida men det var...
Hundavel & Ras
Jag har gått i hundtankar länge, och även om det inte än är aktuellt med hund så undrar jag om ni skulle kunna tipsa om lite raser som...
Hundavel & Ras
Hejsan! Jag är på väg att skaffa min först egna hund, endast haft hund i familjen hela mitt liv, hunduppfödning, utställning etc. Och...
Hundavel & Ras
Jag har en rottweiler tik på 8månader. Och hon väger nu 29 kilo. Egentligen ska hon nog väga ca 25, men eftersom hon var skadad i benen...
Hundavel & Ras
En sak som slagit mig är att många inom min ras (saluki) har reggade kennelnamn, utan att ha tagit någon valpkull och utan att ha info...
Hundavel & Ras Varför inte? Det är väl ett lika vettigt förslag som pumin i så fall, det enda de har gemensamt är ju egentligen pälsen.
Bedlington är...