Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Söker en hund som tål att följa med till stallet/ridturer. Gärna någon liten som man kan träna agility med och kan ha kläder :p Snäll...
Svar
8
· Visningar
1 451
K
Hundavel & Ras Jag har funderingar på att skaffa hund inom en snar framtid. Är dock ganska osäker på vilken ras man ska välja. Bor i lägenhet, dock med...
Svar
4
· Visningar
851
Senast: Kamomilla
·
Hundavel & Ras Just när man trodde att man hade bestämt sig så inser man att det förmodligen finns miljarder raser som vi inte ens har övervägt :p...
2
Svar
21
· Visningar
2 407
Senast: aiquen
·
Hundavel & Ras Imorgon kommer några och tittar på min foderhane som ska omplaceras. Innan jag placerar ut honom vill båda parter ha en prövotid. Hur...
Svar
14
· Visningar
2 072
Senast: Swat
·
M
Hundavel & Ras Hej! :laugh: Undrar om ni vet några allergivänliga hundar?:D Gärna en störra (inte mini) hund, med masso av fluffig päls?:D Helst...
Svar
12
· Visningar
5 847
Senast: _Molle_
·
Hundavel & Ras Min sambo är väldigt inne på att skaffa hund, egentligen var det tänkt redan till våren och vi hade redan riktat in oss på ras och några...
Svar
14
· Visningar
7 361
Senast: Isis
·
Hundavel & Ras Jag har nämnt tidigare att jag funderar på att ställa ut min New Foundlandshane och att jag är helt grön inför detta. Idag tog jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 784
Hundavel & Ras Som rubriken säger så har jag skaffat mej en RR tik. Ebun, numera 11v gammal, är min första hund så grön som man är på det här med...
2
Svar
24
· Visningar
1 771
Hundavel & Ras En bekant till mig misstänker att hans tik är dräktig. Jag är bara förbannad för det behövs ingen mer sånhär avel :mad: Dessutom vet...
2
Svar
24
· Visningar
2 982
Hundavel & Ras Ja, det blir dom om några timmar sisådär. Terroristerna har numera välutvecklade bissingar, mycket spring i benen och kan skälla...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 618
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Tänkte höra lite hur det är där ni bor angående vilka hundraser som är populära, särskilt då ni som bor utomlands. I Sverige...
2
Svar
32
· Visningar
2 729
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Såg ett repotage om en ny hundras som tillhör de stående fågelhundarna. Ser ut som en strävhårig weimaraner. Skulle va en blanding...
Svar
12
· Visningar
1 414
Senast: lady_vip
·
W
Hundavel & Ras Hur mycket måste denna ras aktiveras för att må bra? Har fått för mig att det är en lite skällig ras som inte älskar allt och alla som...
Svar
1
· Visningar
860
Senast: barajag...
·
D
Hundavel & Ras Hejsan, Jag har fått höra såååå många olika sätt att ta hand om valparna när man har en kull hemma. Kan inte ni snälla berätta hur...
Svar
14
· Visningar
1 765
Senast: DuploBit
·
M
Hundavel & Ras Vi fick hem en liten en för några timmar sen, utstött av sina syskon och för svag för att orka dia sin mamma. Han som äger kullen har 15...
2
Svar
25
· Visningar
10 545
Senast: orcide
·
Hundavel & Ras X och Y importerar en hund tillsammans där X har hunden som sin, men Y har avelsrätt. Hur funkar det i praktiken? Vem står för...
Svar
14
· Visningar
1 302
Senast: lady_vip
·
Hundavel & Ras Mellan C.I.B och C.I E? Kan någon förklara?
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Har några ggr sett hundar som ser ut såhär, men vet inte vilken ras det är. När jag förklarat för min kunniga hundvän gissade hon på...
Svar
7
· Visningar
1 480
Senast: DuploBit
·
Hundavel & Ras Just nu har jag en av mina foderhundar här hos mig eftersom hans matte är nyopererad och dessutom fått en allvarlig stroke. Inga problem...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Jag är så nedra sugen på att skaffa en sådan.Har en kompis som har fått en kull som snart är leveransklara,och dom är helt underbara...
Svar
18
· Visningar
3 375
Senast: martina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Födda 2022
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp