Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Har några ggr sett hundar som ser ut såhär, men vet inte vilken ras det är. När jag förklarat för min kunniga hundvän gissade hon på...
Svar
7
· Visningar
1 482
Senast: DuploBit
·
Hundavel & Ras Just nu har jag en av mina foderhundar här hos mig eftersom hans matte är nyopererad och dessutom fått en allvarlig stroke. Inga problem...
Svar
6
· Visningar
978
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Jag är så nedra sugen på att skaffa en sådan.Har en kompis som har fått en kull som snart är leveransklara,och dom är helt underbara...
Svar
18
· Visningar
3 389
Senast: martina
·
Hundavel & Ras Jag tänkte ringa runt till lite uppfödare och fråga om vi får komma på besök. Men eftersom att det är första gången vi gör detta med att...
Svar
12
· Visningar
2 499
Senast: Zoya
·
M
Hundavel & Ras Hejsan, jag har en hund som nu är ca 12 veckor . När han blir äldre vill jag avla på han. Hur går man tillväga då? Man lägger ut en...
Svar
13
· Visningar
1 433
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Har en liten fråga som jag undrar hur ni skulle gjort. I söndags kom en tik som ägarna trodde var i rätt tid under löpet men hon var...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: Gnist
·
D
Hundavel & Ras Fanns liknande trådar såg jag men inget svar kunde passa till min fråga.. Jag har en york tik (ej reg) som är parad med en "kompis"...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 350
Senast: Gabbi
·
Hundavel & Ras Kollar lite på raser på nätet och har fallit för Katalansk vallhund. Har någon av er erfarenhet av rasen? Berätta! :bow:
Svar
0
· Visningar
1 945
Senast: tott
·
Hundavel & Ras ska man avla på en hund med dåligt pigment på nosen? har de stor ärflighet? min hund är helt underbar i psyket, och otroligt lättlärd...
Svar
13
· Visningar
3 330
Senast: Smurfoff
·
Hundavel & Ras * En vänlig hund som INTE är reserverad * EJ skällig * Lättlärd * Ej avancerad pälsvård (schnauzer och pudel är exempel på för mycket...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 612
Senast: cämela
·
Hundavel & Ras Med inspiration från tråden "Hur "försvarar" man köp/avel av osunda raser?" så vore det kul med en lista på raserna och hur sund/osund...
Svar
5
· Visningar
6 928
B
Hundavel & Ras Hejsan jag undrar om det möjligt vis finns några Leonberger i Blekinge som skulle vilja träffas o busa lite... Har en tik på 2,5 år som...
Svar
2
· Visningar
859
Senast: Benita
·
Hundavel & Ras Var med hundarna till vet. igår för rabiessprutan och så skrev vi passen samtidigt. Men varken jag eller vet. kunde komma på vad sobel...
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: Kamomilla
·
Hundavel & Ras Jag läste i lokaltidningen om en kvinna som hade en sådan korsning, tyvärr utan bild.:( Därför måste jag fråga om någon här har en bild...
Svar
8
· Visningar
8 732
Senast: Hast-hund
·
Hundavel & Ras Jag har ju köpt min hund med bibehållen avelsrätt. Har alltså betalt halva summan med pengar och andra halvan med en kull valpar. Som...
Svar
3
· Visningar
1 148
Senast: Apollo
·
Hundavel & Ras Ja, vad får man inte "offra" för sina vänner som inte har egna jaktmarker?? Jo en stund på den egna jaktmarken, fotandes unghundar...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras Jag vet.. många trådar av mig de senaste dagarna.. men vad gör man när man inte har några vänner med små hundar?:grin: Jag står i...
Svar
13
· Visningar
1 611
Senast: confetti
·
Hundavel & Ras Ja,vad kommer nu gamlingen att göra? Gräva ett nytt hål kanske på stubben och sen gömma nästa..så här gjorde hon med dotterns första...
Svar
1
· Visningar
809
Senast: Priscilla
·
Hundavel & Ras Hej! Jag skulle behöva lite hjälp med information om engesl springer spaniel Historik Arbetsbakrund Rasens kynne uppfostring av...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: jeanette01
·
Hundavel & Ras Om jag förstått det hela rätt så var det förut så att man var tvungen att klara av uppfödarutbildningen för att få regga kennelnamn, men...
2
Svar
21
· Visningar
2 019
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp