Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Jag skulle gärna vilja veta vad för ras ni tror passar på mig, har ju redan två hundar (cavalier och golden) men om något år vill jag...
Hundavel & Ras
Jag erkänner glatt att detta med utställning inte är mitt intresse eller ens något som jag anser premierar rasernas utveckling på något...
Hundavel & Ras
Man ser ofta ordet seriös i kombination med ordet uppfödare /kennel. När är en uppfödare seriös när räknas den dit är jag seriös bara...
Hundavel & Ras
Lite spinoff på tråden angående vad man anser är en svår hund. Jag funderade lite mer på det och tänkte på det att man kanske spontant...
Hundavel & Ras
Jag ska köpa en Welsh springer spaniel nästa år då undrar jag vart man hittar vart utställningar är runt om i landet om de finns någon...
Hundavel & Ras
Ja :D
Jag och sambon flyttar till hus om ca 1 månad och vi har bestämt oss för att när vi har flyttat vill vi skaffa en hund till. Jag...
Hundavel & Ras
Ja nu var det nog 20 år sedan jag var på den stora utställningen i Älvsjö, men i helgen drog jag iväg med sambon för en dag med härliga...
Hundavel & Ras
Det var för mig en helt ny ras och jag hade inte en aning om att detta är en ras som diskuteras flitigt i media. Inget jag har tänkt att...
Hundavel & Ras
Finns här ngn som har erfarenhet av Stabyhoun?
Hade aldrig hört talas om rasen inna jag var på Stora Stockholm i helgen. Såg till min...
Hundavel & Ras
jag och min sambo ska nu efter nyår Flytta till stort hus ute på landet. det ligger ganska ensligt och är idylliskt för att ha hund där...
Hundavel & Ras
Lillkillen är bara 10 veckor ännu så det dröjer ett tag tills det är dags för nästa hund, men det kan ju vara bra att börja fundera i...
Trädgård & Växter Våra batterier har alla dött efter ett tag. De bara låtsas att de har ström till slut. Har kollat och om man förvarat dem för kallt, för...
Hästmänniskan Kanske lite OT, men när det gäller raser som inte har en svensk moderstambok så tvingas man som svensk uppfödare förhålla sig till vad...