Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Vi har börjat lite med agility, har prövat på tunneln,vanliga hinder o platt-tunneln (går jättebra, han älskar det!!).Nu på sista...
Svar
10
· Visningar
1 099
Senast: emax
·
Övr. Hund Är det någon här som skall till Stäket och ställa ut sina hundar den 26.08:)
Svar
17
· Visningar
1 179
Senast: Brandgul
·
B
Övr. Hund Har av många fått tipset att gå valpkurs så tidigt vi bara kan med lille Cilas, samtidigt som somliga menar att han ABSOLUT inte ska...
Svar
7
· Visningar
1 372
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nån som ska på ågra tställnigar i när heten av sundsvall gävle kanske?:) 2
Svar
29
· Visningar
1 560
Övr. Hund Jag har nyligen tagit en kull med borzoier som nu är 14 veckor och jag funderar på att sätta en tik på halvfoder avtal hoss någon. Men...
Svar
2
· Visningar
911
Senast: HEXE
·
Övr. Hund Imorse när min snart 11 veckor gamla tikvalp kissade så såg det ut som det kom lite var/slem på slutet. Senare under dagen har jag sett...
Svar
5
· Visningar
30 475
Senast: Rotterö
·
N
Övr. Hund Min tik pa 1ar lopte for forsta gangen for ca 2 manader och da blev hennes spenar stora och hon la pa hull sa vi gick till veterinaren...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Ninja
·
S
Övr. Hund Kan ni berätta om rasen och om just er hund? Och gärna lite bilder också. Träffade en himla trevlig nakenhund igår och blev lite smått...
Svar
11
· Visningar
2 354
Svar
1
· Visningar
718
Övr. Hund Råda har varit på en fototurné i mellansverige. Hon ser ut som om hon är ungefär lika stor som matte själv, och känns så på vikten...
Svar
3
· Visningar
687
Övr. Hund Här har ni ett exempel på en riktigt tuff skyddshund ;). Hoppas inte filmen varit uppe förut :angel...
Svar
4
· Visningar
3 136
Senast: Tie
·
Övr. Hund Igår tog en "hundfotograf" en massa fina bilder på Maja. Tänkte att jag skulle visa några. Tyvärr så var vädret inte det bästa för att... 2
Svar
33
· Visningar
3 629
Övr. Hund Nu är han 9 månader och har påbörjat sin jaktliga karriär. Häromdagen skällde han älg i nästan 2 timmar. Fina skall, med bra frekvens...
Svar
10
· Visningar
1 070
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Fungerar det? Har en tik som håller på att klia sönder sig efter att ha fått fel foder (tack "proffsbutiken" för säljtricket att "det...
Svar
1
· Visningar
2 689
Senast: Jeps
·
H
Övr. Hund Jag är förkyld!!! Och snorar och varje gång jag är förkyld tror min bc att jag är ledsen.. Och hon ska pussas och kramas och ligga nära...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Tjalfe
·
Övr. Hund Du är ute och rastar hunden ensam en kväll när du plötsligt blir utsatt för ett våldtäktsförsök. Såklart blir du rädd, skriker och... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
7 643
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Någon som ska dit??? Jag ska ställa ut min Omelia på valputställningen imorgon....
Svar
6
· Visningar
880
Senast: towe
·
I
Övr. Hund Har fått en förfrågan, om jag vill ställa upp med min blandras hane. Och avla på honom. Han är 3 år gammal, blandras labrador och... 12 13 14
Svar
272
· Visningar
16 774
Senast: Sol
·
Övr. Hund En liten fråga bara... Kan inte en hund som tävlar i championklass få en 2:a på utställningen? Tänk om det är någon som t.ex. är...
Svar
7
· Visningar
801
Senast: falukorw
·
S
Övr. Hund Har under ett års tid funderat på att skaffa hund. Har det mesta planerat, och när jag just är på G att skaffa en blir jag rädd. Inte...
Svar
9
· Visningar
838
Senast: IrishDraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur