Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

A
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa hund, letar lite efter en hund i mellan storlek som inte behöver allt för mycket motion... Skulle verkligen...
Svar
3
· Visningar
969
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Vill någon berätta om sin bulle då jag bara läst om dess rasstandard osv på deras hemsida. Jag är nyfiken på det mesta med dom. Jag...
Svar
7
· Visningar
965
Senast: Casper
·
Övr. Hund läste jag idag o tycker att det var så passande:banana: Du ska inga andra hundar hava JÄMTE mig.... [/IMG] här är gubben o...
Svar
8
· Visningar
862
Övr. Hund Idag blir min och vovvens första agilitytävling, inoff på hemma plan :D Vi ska starta i Startklass Agility och Startklass Hopp + en...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Planerar ständigt för mitt nästa hundköp och även om det kanske inte kommer ske än på några år så vill jag vara förberedd.:angel: Har...
Svar
2
· Visningar
744
Senast: Haukur
·
Övr. Hund Som sitter klistrad vid datorn för att kolla SM-uppdateringarna? Det mest spännande är just nu; skyddet! Tur att jag får direkta...
Svar
4
· Visningar
772
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund min snart två-åriga tik har i sommar fått vattensvans två gånger, första gången när vi vart vid havet och badat, då visste jag inte vad...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag har köpt en ny valp nu i dagarna. Så här är det....min valp har tre syskon, de är alla dubbelt så stora som min tjej. De är... 2
Svar
28
· Visningar
2 263
Senast: christin
·
Övr. Hund Hur god är prognosen om ens hund har det? Om man opererar bort alltså. Kommer det tillbaks eller sprids det? Allmän ifo är också väldigt...
Svar
11
· Visningar
5 975
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund :eek::eek::eek: Inget återvändo nu.. Shit, vad ska vi göra? När, var, hur liksom!!!?? *andaaas* Ja, nu undrar ni säkert vad jag...
Svar
13
· Visningar
1 115
Övr. Hund Går här och ska snart lämna min rottweiler till hans ägare som har fått barn och nu kan ta hem honom. Trivs med rasen, kanske lite slö...
Svar
7
· Visningar
1 014
Övr. Hund Han har ju ett halsband. Det va någon här som sa att det kommit till sverige. Nyfiken på hur det ser ut. Bilder va det finns att...
Svar
10
· Visningar
953
Senast: diartistakasha
·
A
Övr. Hund Vad tycker ni schäferkunninga om denna hund på filmen, Qurares Bosco, en polishund som gått en del i aveln, verkar vara en trevlig hund...
Svar
5
· Visningar
5 105
Senast: Aliide
·
A
Övr. Hund jag har en jack russel han på 1 år. har inga papper på han finns det nån möjlighet för att kunna regga han nån stans??hur går jag...
Svar
1
· Visningar
650
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Hur yttrar sig magkatarr på hund någon som vet. En kompis hund är dålig
Svar
7
· Visningar
2 259
Senast: angel83
·
Övr. Hund Hej Jag skulle vilja ha lite ras råd då jag ska skaffa en valp(har 2 stora,lungna hundar) nu skulle jag vilja ha en lite mindre hund...
Svar
5
· Visningar
837
Övr. Hund ja de som itne får hända... vi bor juh granne med en camping. så självklart finns de många hundar i morådet. även då campingen är...
Svar
19
· Visningar
1 301
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Ser en auktion på Tradera där säljaren säljer ett "dressyrkit" halsband och koppel som ger elektrostatiska stötar. Jag och sambon...
Svar
12
· Visningar
6 115
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Min ena hund ligger uppe i trappen och blänger på mig, hon tänker inte komma nått mer till mig, aldrig någonsin verkar det som hon...
Svar
16
· Visningar
1 478
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund -------------------- :bump: -------------------- :banana: -------------------- :banana: -------------------- :bump: Snart... 2
Svar
26
· Visningar
2 177
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Balkong 2025
  • Ögonfärg
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur