Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Satt och slötitta på blocket på hundannonser och hitta denna annons. Känns som att det faktiskt måste vara ett skämt. Eller är den rasen...
Svar
17
· Visningar
1 604
Senast: Tysken_
·
Övr. Hund Jag har ett problem :devil: Nya herrn äter INTE: *frolic *grisöron *grisknorrar *Schmackos *levergodis *kattmat :devil... 2
Svar
29
· Visningar
1 692
L
Övr. Hund Jag är ute i skogen med hundarna i princip hela dagarna och Lewa har en väldigt mysko grejj för sej... Hon springer mellan stubbarna...
Svar
7
· Visningar
1 144
Senast: liten82
·
B
Övr. Hund Hej! Jag köpte en dvärg pinscher i söndags. Det började med att han vart jätte dålig i magen och bajsade ungefär varje gång vi gick...
Svar
16
· Visningar
1 772
Senast: KungTulle
·
C
Övr. Hund Har varit och röntgat höfterna och armbågarna min 2 åriga dobermann tik i slutet av juli. Allt gick jätte bra, hon skötte sig super... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
8 430
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Cyklat en mil med hundarna idag, och de sprang på så bra så, men plötsligt är lilltjejen borta... :eek: Jahapp, bara vända om då...
Svar
9
· Visningar
853
Senast: Cezzan
·
B
Övr. Hund Hej alla! Nu har jag varit inne och sökt på halsinfektion, och jag hittade ganska många trådare men ingen som riktigt har vetat vad det...
Svar
0
· Visningar
1 442
Senast: Bayley
·
K
Övr. Hund Stämmer det att ERG bara kan göras vid SLU i Uppsala?
Svar
7
· Visningar
972
Senast: KickiH
·
C
Övr. Hund Någon mer här som har en schäfer med färgen Brindel? Uppenbarligen den försvunna färgen som var vanlig förr men som försvunnit? 2
Svar
32
· Visningar
4 890
Senast: Pocahontas
·
Övr. Hund Hur lång tid brukar det ta att få svar på HD-röntgen?
Svar
5
· Visningar
1 631
Senast: unki
·
M
Övr. Hund Har en "liten" blandraspojke på nu 7 månader och jag undrar om någon har nån ide på hur han kommer se ut som vuxen?! Lille Boogey är...
Svar
9
· Visningar
2 016
Senast: Tindrande
·
Övr. Hund Hittade en sida på nätet där man gissar på raser. Trodde att jag var ganska hyfsad på raser, men men.. fick 4 st fel :confused: Kolla... 2
Svar
26
· Visningar
1 893
Senast: yogurt76
·
C
Övr. Hund Jag har en 2 årig, väldigt glad och busig dobermann tik som är ganska aktiv. Hon springer med när jag rider, vi går kurser, långa...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Charlotte
·
Övr. Hund Vill ha tips på någon bra spårsele, den jag har nu köpte jag när hunden var yngre och nu har han växt ur den.
Svar
9
· Visningar
1 256
Senast: Jeeves
·
F
Övr. Hund Hej! Jag vill gjärna veta vad ni har för erfarenheter av DSG. På många hemsidor står det att det är en trevlig och glad ras. Glad är ju...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: caos
·
Övr. Hund Är det någon som haft eller har en heldöv hund? Jag och min sambo har äntligen bestämmt oss för att köpa en ny hund. Vi har en...
Svar
6
· Visningar
1 305
Senast: Tambourine
·
Övr. Hund Jag börja fundera på nästa hund ... Har i många år sagt att jag inte ska ha något annat än en beardis, som jag haft i 10 år nu. Man jag... 2
Svar
27
· Visningar
5 576
C
Övr. Hund Vi är en familj på mamma, pappa, son 13 år och dotter på 17 år. Vi bor i en stor villa utanför Göteborg, mycket skog och bra... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 134
Senast: Raderad medlem 19815
·
N
Övr. Hund Är dagmatte till en tax som är ett år. Har nu åter hand om henne dagtid efter ett sommaruppehåll på två månader. Hon har alltid varit...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: nackros
·
I
Övr. Hund Jag och min hund ska starta vår första hopptävling om några veckor, och nu undrar vi hur man ska ladda upp, vad man ska ha med sig m.m.
Svar
1
· Visningar
723
Senast: iiidaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka