Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en yorkshireterrier som nu är 7år. I jämförelse med andra småhundar så är han ganska "tråkig", d.v.s han är väldigt långsam...
Svar
1
· Visningar
825
Senast: Zita
·
Övr. Hund Är det nån fler här som ska till inoff utställning i Bjurholm den 12/8 nu har jag anmält valparna till deras första utställning...
Svar
3
· Visningar
614
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Vätska i öronlappen,vad är det? Jag har en skottehane på 7 år som älskar att bada.Nu igår när han badat såg jag att hans ena öronlapp...
Svar
4
· Visningar
1 426
Q
Övr. Hund Var på första veterinär besöket för att vaccinera vår 12v. valp. Eftersom hon har kliat sig mer än vad jag tycker är normalt passade jag...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Qira
·
Övr. Hund Vi köpte min hund(-shiba) i februari, uppfödaren hade även huskysar som min sambo blev lite kär i.. i April sa uppfödaren att h*n skulle...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Linduzz
·
V
Övr. Hund min svärmor och svärfars hund har ett problem eller dom har problem med hunden och jag tänkte få hjälp av er hunden har nu efter en...
Svar
5
· Visningar
2 199
Senast: vickis-pajala
·
Q
Övr. Hund Vilken hundras skulle passa mig :confused: Jag är mycket ute och går och cycklar och vill därför ha en hund som kan följa med mig på... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 453
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Taget i rätt ögonblick! Min herre har snurrat ihop sina ben i ett busigt språng, lillen är 2dm uppe i luften med raka ben, och skuggan...
Svar
2
· Visningar
791
I
Övr. Hund Vart hittar man de bästa/billigaste eller mest prisvärda burarna? :) Vart köpte du din?
Svar
7
· Visningar
792
Senast: Milosari
·
F
Övr. Hund Nu har den ena killen fått Löss IGEN!!! DETA ÄR 5 GÅNGEN I ÅR.. Den andra har klarat sig som tur är.. Nu är dom badade bådda två men...
Svar
14
· Visningar
1 226
Senast: Milosari
·
P
Övr. Hund Det är så pinsamt så jag vet inte. I morse när jag var ute på morgonpromenaden med hunden så möter vi en kvinna som "powerwalkar". Så...
Svar
14
· Visningar
1 200
Senast: Pepinos matte
·
D
Övr. Hund Har en hundvalp, som jag fick hem igår. En schäfer/rottis på 5 mån. Hon hade tagit över denna hund av en kille som misskötte den... 2
Svar
24
· Visningar
2 096
Senast: elmelts
·
M
Övr. Hund Är det någon som har en hund som har elichia, och hjälper kiropraktor när hunden har ont i ryggen förmodligen orsakat av elichian? Madde
Svar
2
· Visningar
843
Senast: madeleine_78
·
Övr. Hund Tænkte lægga in lite bilder på hundarna. Ær ju bara greyhounden som bor hær med oss permanent, men æven dværgpinschern fotades nær hon...
Svar
5
· Visningar
896
Senast: Blueeyes
·
F
Övr. Hund Det verkar vara vanligare än någonsin med blandisavel och ofta tycker jag man hör att "jamen det är en godkänd ras i USA", tex om... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
13 587
Senast: Dentaku
·
G
Övr. Hund Hejsan! jag tänkte att det skulle vara kul att veta vilka tre favvoraser ni har! så kör i gång..:) mina tre favvon är 1 Siberian... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 540
Senast: tess_g_
·
Övr. Hund Men alla tre fick ettor, 2 CK, 2 klassplaceringar och ett HP är jag nöjd med :D Bilder och kritiker kommer lite senare :angel... 2
Svar
31
· Visningar
2 048
Senast: Gnist
·
S
Övr. Hund Detta är min tik på 2 år. Hon är en blanding mella shäffer/rotwailler undrar vad ni tycker om hennes kropp och allt...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag är så jäääkla GLAD just nu!!:D På sommarbetet där jag har hästen brukar de ta hem hundar från spanien och jag med min vanliga...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: _Sascha_
·
J
Övr. Hund Har en liten kines tik på runt året & hon är nästan helvit. Det som är så tråkigt är att hennes ögon rinner något illa & jag tvättar...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: jaha ja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka