Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund Varför har mina hundar varit totala pinnidioter? Inte de små jag haft, utan mina schäfrar och min golden. Var ute och gick med min...
Svar
1
· Visningar
678
Senast: megan
·
P
Övr. Hund Har nån erfarenhet av att cartrophensprutan får hunden att halta?? Jag börjar sakta misstänka det med min hund, men är det möjligt??
Svar
3
· Visningar
1 771
Senast: Gnist
·
D
Övr. Hund Det är så att jag vet en tjej som söker "fodervärd" eller någon som kan ta hand om hennes bordercollie på 3 år. Hon är inte ägaren till... 2
Svar
25
· Visningar
2 054
Senast: jaha ja
·
B
Övr. Hund Om 10 dagar får vi äntligen vår vovve... en vit underbar Goldenvalp! :love: Ska bli så himla roligt! Vi har shoppat massa grejor, säng...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Buppisen
·
Övr. Hund Ni vet väl vem jag är vid det här laget... Billie och Loka i alla fall. :p Jag är bekymrad. Nu när jag har en annan hund att jämföra...
Svar
4
· Visningar
10 247
Senast: barajag...
·
V
Övr. Hund Nu har vi sållat oss fram till raserna DSG och Whippet. Båda har sina för och nackdelar och jag behöver hjälp med fler åsikter! DSG... 2
Svar
38
· Visningar
6 192
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund Ja, det är en fråga jag ställer mig rätt ofta nu för tiden. Det har blivit en sådan hyseri kring folkilskna och kampavlade hundar så...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: Hollandse Herdeshond
·
Övr. Hund Nån här som har eller har erfarenhet av, som kan berätta...allt? :D Temperament? Motions-behov? Social mot alla eller enmanshund... 2
Svar
29
· Visningar
13 925
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Vad kan det vara för ras tro?
Svar
2
· Visningar
1 182
Senast: Kimz0r
·
H
Övr. Hund Hej! Funderar på att bli fodervärd på en hund, men är osäker på hur det fungerar och vilka regler som gäller. Vad innebär det rent... 2
Svar
24
· Visningar
2 963
Senast: falukorw
·
T
Övr. Hund Hur är det om man är nybörjare med hund, att köpa en "snäll, äldre hund" istället för att köpa valp? I hästvärlden är det ju ofta något...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: Duvan
·
Övr. Hund finns det nån som ska ställa där i år och vad har du för hund? jag ska ställa två eller tre landseer hundar där..
Svar
11
· Visningar
896
Senast: diartistakasha
·
L
Övr. Hund Jag har bott på tre ställen där folk bara klagar på att man har katt och hund.Vad skall man göra?Finns det någon som kan ge mig tips?
Svar
13
· Visningar
1 377
Senast: lulski
·
A
Övr. Hund Jag söker med ljus o lykta efter en dikt jag hittade här inne för länge sedan. Den handlade om en hund som berättade hur han alltid...
Svar
9
· Visningar
1 161
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Vet någon om man kan få tag på en lista där alla hundar med en viss ärftlig sjukdom står med? Har dom det på SKK? Går det att beställa...
Svar
5
· Visningar
1 166
·
G
Övr. Hund Var och hälsae på min hunds uppfödare idag... köpte Loviz för snart tre år sen och köpte då en schäfer/Rottweiler/labrador/stövare...
Svar
9
· Visningar
1 379
Senast: goggoman
·
D
Övr. Hund Ska åka och titta på en valp, Av en privatperson. Vad är dt jag ska tänka på när jag är där och studerar den? Vad ska jag fråga...
Svar
1
· Visningar
736
·
Övr. Hund Här kommer en liten hälsning från Råda. Idel öra. Släng den då! Jag hämtar! Sa ju att jag skulle hämta den. Matte...
Svar
14
· Visningar
1 199
Senast: Gabbi
·
Svar
40
· Visningar
2 286
Senast: Denver
·
Övr. Hund Jag går ju då i planer / funderingar på att köpa en kinesisk nakenhund framöver. Hade en hund från att jag var 5 till att jag var 17...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31