Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Hej! Jag funderar på att lämna ut min hund på foder under en tid, pga. ändrade familjeförhållande och tidsbrist, men vet inte alls...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Vad tycks om det här, som omväxling till lydnad á la följa godiset-i-handen? http://www.youtube.com/watch?v=pgWD6F-paE4 LIA
Svar
11
· Visningar
1 186
Senast: Milosari
·
Övr. Hund ... För det är så att vi möjligen får hämta hem en liten valp v.36 :D:D Inget är riktigt bestämt, måste träffa Uppfödaren ifråga (... 2
Svar
33
· Visningar
2 176
Senast: HeddaVovven
·
Övr. Hund Nu ikväll gick jag ett kort spår med Birk, och i mål så hade jag lämnat hans favorit leksak. Han gick spåret klockrent, hittar sin...
Svar
17
· Visningar
1 145
Senast: liten82
·
S
Övr. Hund Passade på, nu när det äntligen är varmt, att bada! Jag och min 12 åriga whippet Betina (AKA Nina, ia, och pippi) plaskade runt i...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: soffeloffan
·
D
Övr. Hund Ska ställa i helgen men vet inte om jag hinner då jag eventuellt måste jobba:crazy: Jag kan ju skicka vovven med husse men han vägrar...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: Turali
·
D
Övr. Hund Ja, hur ofta rastar du din hund, hur många ggr per dag? Hur många timmar går det mellan varje gång ni går ut? :angel: 2
Svar
22
· Visningar
12 861
Senast: Smulis
·
C
Övr. Hund Är det någon som använder färskfoder här? Vilket märke? Ger du tillsammans med torrfoder eller hur fodrar du? Tinar man upp o...
Svar
19
· Visningar
1 574
Senast: Sony
·
D
Övr. Hund Hej Det kanske blir så att jag ska få hem en valp. En schäfer/rottis på 6 månader. Min klasskompis har samma ras och dom har...
Svar
14
· Visningar
1 196
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Hur blir era hundar efter vaccineringen? Råda fick parvo/kennel/valp häromdagen, och jag tycker hon har varit lite mer dämpad efter det...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Zita
·
Övr. Hund Köpte ett scalibor för drygt en månad sedan och gjorde allt enligt anvisningarna. Hunden var inte nybadad och jag schamponerade inte...
Svar
11
· Visningar
1 026
Senast: Grana
·
Övr. Hund Man kan väll lämna hunden hemma. Igår när jag gick ner till krogen klockan åtta möttes jag och min kompis av en skällande jack russel...
Svar
6
· Visningar
874
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Finns här hos mig :devil: I terriernas hundgård är nätet ca 125 cm högt och både Stromboli & Cassandra har ju tagit sig över det lätt...
Svar
17
· Visningar
1 544
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Frågade i kastreringstråden, men ingen svarade så jag testar så här. Många tog upp risken vid kastrering som argument mot det. Som... 2
Svar
36
· Visningar
2 879
Senast: Sol
·
A
Övr. Hund Har precis blivit med valp-blandras med bla shi tzu, pudel. Vilket försäkringsbolag rekomenderar ni? Billigt? Bra?
Svar
9
· Visningar
1 462
Senast: Kalinsi
·
K
Övr. Hund Jag tänkte visa några bilder på min helgoa Chow Chow hane Simba som kom till mig som omplacering när han var 1år och 10 mån. Jag var...
Svar
10
· Visningar
4 275
Senast: *tove*
·
Övr. Hund Våran (eller rättare sagt mammas:angel:) nya valp:d, pytte, pyttelilla Poppy.
Svar
5
· Visningar
775
Senast: nyponros
·
Övr. Hund *SUCK-himlar med ögonen och pekar fingret åt mig själv, att jag Aldrig lär mig*:smirk: Nåväl, min fråga är nu-kommer hans förbannade...
Svar
11
· Visningar
11 951
Senast: Nikkis
·
F
Övr. Hund Jag undrar om ni vet nån hundras som kan springa lös, inte behööva fööör mycket motion (Vi skulle sjölvklart ge den motion men vi kanske...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: Kimz0r
·
L
Övr. Hund Hur stor vikt lägger ni på foder biten till eran hund? Köper ni "märkes" mat eller det som finns i affären? Hur har ni räknat ut vad... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 722
Senast: soffeloffan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31