Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hörde just av en bekant om en hundägare som hade varit på en tvådagars utsällning.Nationell och internationell förmodar jag. Första...
Svar
16
· Visningar
1 432
Senast: Grana
·
K
Övr. Hund Det är min English Toy Terrier tik Kaisa 8½ år det :) http://www.mypix.se/usrimg/JNHRDPDQERC/lrg/JNIRCRKQFQPOJ8.jpg...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: plymen
·
S
Övr. Hund Ja, som rubriken säger. Vad är viktigt att tänka på när man köper hund? Vi har bestämt ras och att det är en valp vi vill ha. Ska...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: squirlett
·
Övr. Hund Jag har en chihuahua som så många vet och hon löper just nu. På Irland spelade det liksom ingen roll att hon blödde lite för vi var ju...
Svar
10
· Visningar
2 795
Senast: nexxa
·
Övr. Hund Skulle nyss låta mina hundar och föräldrarnas katt träffas då tanken är att dem ska vara under samma tak några mån. Ena hunden tyckte...
Svar
2
· Visningar
708
S
Övr. Hund Borde kanske lägga ner den träningen ett tag, men samtidigt vill jag inte. Vill fortsätta träna den så jag kommer vidare från det steg...
Svar
3
· Visningar
653
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Men vacker ändå :love: Den fulingen har fått för sig att nu är en bra tid att släppa av sig all valpull :eek::eek...
Svar
10
· Visningar
799
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Har blitt lite smygkär i GD!! Och nu vill jag att ALLA ni som har en GD lägger ut lite bilder så man får dreggla lite :D :D:D
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Min setter blev precis påhoppad av en liten lös bichon frisè!? Det vart ju kalas, eftersom jag har med honom på jobbet nu för att han...
Svar
3
· Visningar
954
Senast: YorkWann
·
Hundträning Helt uppenbart :bump: Lade ju ett långspår åt Molly igår med 4 vinklar och 2 bloduppehåll. Det fick ligga i nära 6 timmar innan hon...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Gnist
·
I
Övr. Hund Vad gör man åt folk? Grannen har en häst inhyrd på sommarbete och ägaren till denna häst har någon typ av mindre hund... Har inte tittat...
Svar
4
· Visningar
1 185
Senast: mian1
·
Övr. Hund "Jaha så du är också medlem i xxx brukshundsklubb, Japp, i höst börjar allvaret igen! :) ja min har precis fårr valpar. Jaha, vad har...
Svar
7
· Visningar
849
Övr. Hund Fungerar det att behandla hundar med laser och akupunktur? Om den tex har sträckt sig eller dyl.
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Ishtar
·
Övr. Hund bara inne i huvudet på hunden kanske... Detta sas till mig idag apropå några ganska skarpa kedjeryck i fostringssyfte. Jag...
Svar
6
· Visningar
1 085
Senast: Luff
·
Övr. Hund Min vovva sprättar som en galning efter att hon gjort sina behov ute; gräs, jord och sand bara flyyyger... ibland sprättar hon åt andra...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: Charlottee
·
P
Övr. Hund Har funderat fram och tillbaka nu en längre tid på dethär... Som ni kanske vet är min hund opererad i båda korsbanden och såhär långt...
Svar
11
· Visningar
2 795
Senast: Maléne
·
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo har letat efter en hund under en längre tid. Vi är ute efter en vuxen hund, rasen spelar nästan ingen roll...
Svar
16
· Visningar
1 394
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Kl är 00:45 och jag har precis pratat med polisen... ute på våran parkering mellan hyreshusen sitter en hund fastbunden i en lycktstolpe...
Svar
18
· Visningar
1 269
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund har sökt men inte hittat nån tråd om detta.. hur många gånger per dag rastar du din hund? ungefärliga tider för första/sista... 2
Svar
20
· Visningar
2 441
Senast: Yrja
·
Övr. Hund Kan ni inte sätta in bilder på era "vavvor"? Jag har sökt men inte fått upp något resultat... Jag är inne på att skaffa mig en... 2
Svar
23
· Visningar
2 125
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka