Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Och VAD är det för mask? Min 4½ månaders valp har mask! Ibland skiter hon fasta korvar men ibland är det stora diarréblaffor som vid...
Svar
19
· Visningar
1 969
Senast: Mlisa
·
K
Övr. Hund Min syster och hennes familj är på besök här i trakterna. De har med sig sin Portugisiska Vattenhund som i dagarna fick en klippning...
Svar
7
· Visningar
5 237
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Hur är det nu igen? Är det särskilda bestämmelser för att ta med hunden dit eftersom Norge inte är med i EU? Eller är det bara att ha en...
Svar
5
· Visningar
1 449
Övr. Hund Rottweilerhane bortsprungen från Wårby i Stockholm idag(onsdag) på förmiddagen vid 11.00. Mörkt huvud och stor,lystrar till Bonzo...
Svar
1
· Visningar
761
Senast: citron
·
Övr. Hund Om man vill kolla upp om en hund har ont i höfterna är det lättast att göra det hos veterinär eller vart ska man kolla upp det lättast...
Svar
10
· Visningar
3 414
Senast: Minja
·
Övr. Hund Huliganen har varit halt till och från den senaste tiden. Det har varierat mellan kraftigt halt till bara lite oren, dessemellan...
Svar
11
· Visningar
1 054
Senast: plymen
·
Övr. Hund Och vad gör man då?? :idea: Jo, man går viltspår... Lite bus hans det också med givetvis :D Först ut att hälsa var Minerva och...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Gnist
·
J
Övr. Hund Jag är 23 år och bor i en lägenhet (om det nu har någon betydelse ;)), så ser helst att hunden inte är för "skällig". Jobbar natt och...
Svar
5
· Visningar
897
Senast: Zarro
·
J
Övr. Hund Min schäferhane har börjat ÄTA singel! Vi har hundgårdar där underlaget består av vit singel och vi har haft hundgårdarna i flera år... 2
Svar
32
· Visningar
3 492
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Ja som rubriken säger.. Vaknade igår kl 6 ca, skulle fara till jobbet. Går in med hundarna i huset (jag bor ute i gårdens gäststuga)...
Svar
16
· Visningar
1 054
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Är just nu vansinnigt trött på den delen av oss hundägare som inte tar sitt ansvar. Har under mina år som hundägare ( bara drygt 6 år)...
Svar
7
· Visningar
898
Senast: Yrja
·
R
Övr. Hund Är det lag på att man inte får ha en Ceskoslovensky Vlcak i Sverige?
Svar
19
· Visningar
3 811
Senast: sabina84
·
Övr. Hund Läs den här artikeln http://allehanda.se/avdelning/harnosand/9516 kan berätta att de hemskt aggresiva hundarna är min kompis lilla 4... 2
Svar
22
· Visningar
2 257
N
Övr. Hund Ska gifta mig på lördag, o hundvakten har fått förhinder. Efterlyser därför ett hundpensionat/hotell i Västeråstrakten. Gärna i...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Finns det idag några hundar som är helt fria från ärftliga sjukdomar? Tycker det känns som om alla inom min ras har någon som lämnat...
Svar
3
· Visningar
1 021
Senast: Duvan
·
U
Övr. Hund hejsan allihopa! Är nog första inlägget jag postar här på hundforumet, brukar mest hålla till på katt :) Men nu är det dags, nu ska...
Svar
3
· Visningar
992
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag har aldrig sett något så konstigt. Vad kan det vara för blandning? Och undrar hur mycket stryk dom knäna får ta? :crazy: En... 2
Svar
33
· Visningar
3 005
Senast: Eccentric
·
Övr. Hund kolla in vad jag träffade igår! :love: en kompis nya valp.. en 8 v bullterrier tik!
Svar
11
· Visningar
1 064
Senast: Ellaan
·
S
Övr. Hund Har just din hund några Speciella beteende? eller kanske något roligt läte....? osv så kanske du kunde skriva ner dessa hör i detta... 2
Svar
25
· Visningar
2 083
Senast: MulleMonster
·
Övr. Hund om hanen har varit in i tiken ordentligt men svällt utanför och inte fastnat? Två gånger på två olika dagar.
Svar
5
· Visningar
922

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka