Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund :bump: Har du Chinese Cresten dog? Jag har många! :cool: :D :D
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Englaa
·
Övr. Hund Min kära dalmatiner tror sig ha varit en ko alt. häst i sitt tidigare liv. Varenda grässtrå som kommer inom hennes syn ska att ätas...
Svar
11
· Visningar
922
Senast: Englaa
·
Övr. Hund En bekant till mig fick påhälsning av 2 stycken PB i sin hage i helgen, en mindre trevlig upplevelse:cool: Hon var i trädgården och...
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Vart försäkrar man billigast en hund? Jag vet inte vilka bolag som finns. Jag är trött på if och deras attityd så dem skiter jag i...
Svar
19
· Visningar
1 769
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Har bestämt mig för att byta foder åt min hund och behöver lite tips. Hon äter just nu James Wellbeloved och det verkar ju vara ett...
Svar
6
· Visningar
820
Senast: Ruben Salte
·
G
Övr. Hund hej jag har tänkt att ställa ut min 5 månaders bäbis på flatshowen Karlstad den 17:e. Har sett utställningar förut åså,fast det var...
Svar
17
· Visningar
1 193
Senast: Gilan
·
H
Övr. Hund Vad kan man göra åt en 6årig tik som ska jucka på filtar,kuddar i tid och otid. Hon gnäller och halvskriker om hon inte får. Har börjat...
Svar
16
· Visningar
2 043
Senast: Hallonkvist
·
Övr. Hund försvann för några timmar sedan vid monumentsparken. ring polisen i lund om ni vet något. han är ca 25 cm hög och ca 1 år gammal. han...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Funderar på och köpa en rottweiler.. någon som har/haft en rottweiler? hur var den i psyket? användes till? osv :)
Svar
9
· Visningar
1 469
Senast: miss_strandberg
·
A
Övr. Hund Ni ska gissa rasen på en bild. Och den som gissar rätt först får lägga ut en ny bild:rofl:
Svar
14
· Visningar
1 057
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Vad tycker ni om det? Jag är kluven... å ena sidan tycker jag att det är etiskt fel att kupera hundarna för vårt höga nöjes och fåfängas...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 687
Senast: Basilika
·
M
Övr. Hund Ibland så "skynklar" min hund ihop sitt skinn på nosen, varför gör han det? jag har aldrig sett någon annan hund göra det? :)
Svar
1
· Visningar
604
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund vill se hur era små sötisar ser ut. Kan nån lära mej att sätta in bilder åxå :angel: kan bara få in länkar, vill ju att bilden ska...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 896
Senast: Yeah
·
Övr. Hund Jag har haft min foxterrier hos vet för en "helsanering i munnen". För att förebygga så ska jag försöka borsta tänderna på honom...
Svar
11
· Visningar
880
Senast: Sannis
·
Övr. Hund Vilka ska dit?? Jag ska dit med tre terriers i alla fall :banana:
2 3
Svar
54
· Visningar
2 672
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Vi gjorde en höft röntgen på min tiks födelsedag 10 maj. Fick resultatet från kennelklubben i går. HD GRAD A AD UA Vi hurrar...
Svar
3
· Visningar
720
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag står i valet och kvalet om jag ska försäkra min valp eller ej. Min erfarenhet av hästar har visat mig att man betalar en massa...
2
Svar
31
· Visningar
2 393
Senast: cano
·
Övr. Hund Aaaah, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Försäkringsbolaget backade ur så nu täcker inte försäkringen, så vi måste betala Felix...
2
Svar
25
· Visningar
1 987
Senast: flugskit
·
Övr. Hund varför blir hundens nos torr & vad kan man göra åt det? Har kollat att det inte är vätskebrist
Svar
15
· Visningar
19 723
F
Övr. Hund Idag tänker jag visa alla hur knäpp min katt är... Jag vet att detta är hundforumet, men eftersom att han leker med hunden så skriver...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: L1ll4n
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp