Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hunden ska om en halvtimma lämnas in på kliniken för kastrering, vaccinering, kloklippning och så ska de få leta efter hans chip som...
Svar
4
· Visningar
684
Senast: nevin
·
N
Övr. Hund Håller på o lära hunden springa lite medans jag cyklar. Men det känn sobehagligt att cykla med bara en hand på styret. Så ngn annordning...
Svar
7
· Visningar
2 386
Senast: Willebillebus
·
F
Övr. Hund Någon som vet någon billig och relativt bra? Jag har stålburrar ananrs men jag tycker att dom är så otroligt jobbiga att bära omkring...
Svar
9
· Visningar
1 268
Senast: Smulis
·
C
Övr. Hund Hej, Brukar ju inte vara på hundforumet så ofta men nu är jag lite i behov av hjälp. Jag har en "Ny" hund en Springer som är världens...
Svar
8
· Visningar
1 164
Senast: ConfettiCavat
·
K
Övr. Hund Vår efterlängtade kull på ledartiken höll på att gå på heltok! Tio dagar för tidigt sätter hon igång och det går inte alls bra! Snitt...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag undrar om ni kan tips om någon persom/tränare ikarlstad trackten som kan hjälpa en att träna sin hund. Går på kurs med min lilla...
Svar
12
· Visningar
1 221
Senast: verrdogan
·
F
Svar
11
· Visningar
1 134
Senast: Filippan83
·
N
Övr. Hund min ena vovve är allergisk mot en hel del. Bland annat foderkvalster. Trots detta så tycker våran veterinär att vi ska utreda...
Svar
8
· Visningar
1 270
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Min lille DSG stod utanför på tomten nyss o skällde som busen...jag gick ner o kollade då hade han en grävling framför sig som fräste o...
2
Svar
33
· Visningar
2 624
Senast: Luff
·
Övr. Hund Och med den kom också skallet :eek: :rofl: Tänkte hon får tända till 100% först innan jag jobbar bort skallet i vallningen, men det...
Svar
4
· Visningar
735
M
Övr. Hund Har sökt runt lite men inte hittat någon tråd om det. Min undran är helt enkelt vad som är bäst att använda som fästingmedel på vår...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 592
Senast: savage
·
Övr. Hund Jag upphör aldrig att förvåna mig över hur en del "hundfolk" tänker, nu senast på utställningarna i Österbyhus. På mindre än 30 minuter...
Svar
1
· Visningar
777
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Gjorde ett litet bildspel från gårdagen när jag va ute i det fina vädret med mina jyckar :D och jag testade självklart den nya kameran...
Svar
12
· Visningar
855
Senast: Minerva
·
N
Övr. Hund ... Dana International Vår rottisvalp, född den 14/3. Igår åkte vi hela den långa vägen från Värmland till Sundsvall, Dana sov mest...
Svar
9
· Visningar
1 138
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Jag är arg, så jag måste berätta. En av min mammas väninnor hade en blandras som idag har blivit utkastad från balkongen på 6:e...
Svar
6
· Visningar
928
Senast: Grana
·
Övr. Hund Vill bara visa lite bilder på min lilla pojk! Förlåt om bilderna blir lite stora.
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 714
Senast: verrdogan
·
Hundträning Hur tränar ni fot? Det går framåt i lydnaden för oss, men han är väldigt ivrigoch just vid fotgående så är det ofta studsande och...
Svar
17
· Visningar
1 459
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Hur funkar det egentligen? Jag trodde att man lärde in att klicket i sig var belöningen för önskat beteende och avsaknaden av klicket...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hej någon här som kan hjälpa mig? Jag har en 10 månaders sanktbernads hane som skall ställas i juni men har alldrig varit på...
Svar
2
· Visningar
633
Senast: raggarn
·
Övr. Hund från kennel, behöver/bör man fråga säljaren om man ska låta kastrera hunden el. behålla honom med kulorna? Eller är det mitt eget val...
Svar
18
· Visningar
1 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp