Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund För ikväll åker vi till finland och när vi kommer tillbaka på måndag morgon har vi med oss en liten 9-veckors sötis! Allt är packat...
Svar
9
· Visningar
843
Senast: ZitaGolden
·
Övr. Hund Här är nyaste bilderna på min hund tagna på Rocklundautställningen! Öronen är lite halvdassiga och han skulle gärna...
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Z3:an
·
Övr. Hund Jag vet att det finns många sånna här trådar men jag hoppas ändå att vi kan få lite tips och råd, tycker det är en hel djungel med alla... 2
Svar
27
· Visningar
4 879
Senast: barajag...
·
M
Övr. Hund Jag är hemma och är sjuk idag och då är hunden med mig.. problemet är att han är såå utråkad då jag knappt har ork att gå upp för...
Svar
6
· Visningar
729
Senast: plymen
·
Övr. Hund Tiken var full med valpar och jag är överlycklig! Hoppas nu att där är en liten pojke åt mig. Jag är så spänd att jag spricker snart :D... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 533
Senast: linafina
·
Övr. Hund Japp, nu är de här igen. Fästingarna! Lilla vovven är med mig i skogen varje dag och jag har redan börjat hitta massor av fästingar på...
Svar
12
· Visningar
1 093
Senast: Alfakrulls
·
Övr. Hund Jag har tänkt gå på kurs med min nya stjärna till hösten. Husse går just nu vardagslydnad med henne och hon är jätteduktig. Jag vill...
Svar
7
· Visningar
943
Senast: mian1
·
Övr. Hund Hur 17 ska man få folk att fatta att det faktiskt är deras ansvar att träna och uppfostra sin hund. Att det är dem själva som gör fel...
Svar
4
· Visningar
797
Senast: Mirre
·
B
Övr. Hund hej vi var till gran canaria den 18/4 07 och vi lämmnade vår älskade hund till en som skulle vara hundvakt när vi komm hemm efter 14...
Svar
16
· Visningar
1 329
Senast: amarillo
·
A
Övr. Hund Min hund har varit i slagsmål med en grävling och fått ett fult sår vid munnen. Har tvättat rent det och så och hon verkar hängig. Finns...
Svar
14
· Visningar
997
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund :love: :love: :cry: :bow: :bump: Jag är så lycklig! Efter all väntan, alla om och men, all längtan... Äntligen har jag hittat MIN... 2
Svar
28
· Visningar
1 876
Senast: Jaulgreis
·
Övr. Hund Idag överglänste hon sig själv, och stal en kvarglömd kopp te. Vi är duktiga på att plocka bort all mat, bröd osv, men ibland glömmer... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 135
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Var ju några av er som ville se bild på min lilla vovve, så här är han. :)
Svar
17
· Visningar
1 329
Senast: Centaur
·
B
Övr. Hund Är det farligt för en 4 månaders hundvalp att dricka mjölk? Dåligt för magen kanske?
Svar
5
· Visningar
744
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Hej! Någon som vet vilken sjukdom som förkortas LP:confused: Den ska va relaterad till luftstrupen!! Tack på förhand
Svar
1
· Visningar
626
Senast: KING88
·
K
Övr. Hund Min hanhund på snart 3 år har inte pissat inomhus förut, däremot är han inte tränad att vara ensam då han haft sällskap av en hundkompis...
Svar
2
· Visningar
736
Senast: Favina
·
Övr. Hund Min nya vovve:love: Han har varit hos oss sedan en vecka och en dag tillbaka och är väldigt duktig. Hitills har han inte ens kissat... 2
Svar
21
· Visningar
2 008
Senast: hofi
·
Övr. Hund Vilken substans i avmaskningsmedel för häst är colliehundar överkänsliga mot? Nån som vet??
Svar
4
· Visningar
3 834
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Måste bara berätta om en intressant upplevelse häromsistens. Jag besökte ett gäng tjänstehundar, där man bland annat hade skyddshundar...
Svar
11
· Visningar
1 024
Senast: plymen
·
B
Övr. Hund Träffade idag på en kelipe när jag var ute... pratade lite med ägaren och det visade sig att (efter vad hon sa) så har jag fått helt fel...
Svar
9
· Visningar
1 164
Senast: Borboleta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V