Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har haft en skön vecka på Teneriffa och passade såklart på att fundera lite övre deras hundhållning när jag var där och fick fram några...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: Gabbi
·
G
Övr. Hund Är det fler agility-folk här mer än jag som leker med Flextrac och bygger kul banor? Visa gärna vad ni byggt:bump: //Gilly
Svar
7
· Visningar
1 840
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Nu börjar det väl bli lite tjatigt med alla kamphundstrådar... Finns det ingen alert moderator som kan rensa lite?
Svar
18
· Visningar
951
Senast: jaha ja
·
Övr. Hund idag har vi varit hos veterinären för andra sprutan för rabies :) men glömde fråga om det är nåt annat än rabiesvaccin + pass som...
Svar
8
· Visningar
936
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Vilket är bäst för en förstagångsägare, eller spelar det ingen större roll? Rasen är labrador, vi har stor vana av hundar men har aldrig...
Svar
10
· Visningar
6 421
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag och min pojkvän planerar att tillbringa delar av sommaren i vår stuga vid finska gränsen. Ev. får vi hem en valp innan det (om de...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: Gabbi
·
P
Övr. Hund I denna tråd kan du presentare den ras du har eller tycker extra mycket om... Kul att lära känna lite nya raser eller lära sig mer om de...
2 3
Svar
40
· Visningar
9 900
Övr. Hund Alltså, jag blir snart tokig & jag skäms över min hunds betéende bland folk. Jag VET att det beror på mig & att jag inte lyckats befästa...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
7 322
Senast: Sana
·
Övr. Hund Hej Vet någon hur lång inkubationstiden är för magsjuka hos hund?
Svar
0
· Visningar
2 646
Senast: tott
·
Övr. Hund http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/detail?.dir=/1589re2&.dnm=9242re2.jpg&.src=ph...
Svar
10
· Visningar
1 234
Övr. Hund Vad tycker ni om det? I mina ögon är linjeavel ett finare ord för inavel. Ska verkligen detta behövas idag när det finns många fina...
2
Svar
22
· Visningar
1 948
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Som jag uppfattar det är det många vovvar som är dåliga i sina kistor i dessa tider (i bristen på snö?!?) så jag tänkte att vi startar...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: tott
·
N
Övr. Hund Skrev en tråd tidigare om att vovven våran las in på bagarmossens djursjukhus för att genomgå pricktest. När vi frågade vad allt skulle...
2
Svar
35
· Visningar
3 034
Senast: Kirre
·
Övr. Hund Våran 10 månaders blandis skäller på ALLT! När han väl börjar så är det nästan omöjligt att få tyst på honom. Vad göra? Antiskäll...
Svar
18
· Visningar
2 692
Senast: doglover
·
Övr. Hund Går det? Har nån några tips? Djuren har träffats några helger nu och så länge vi är vakna så funkar det hur bra som helst. Hunden...
2
Svar
35
· Visningar
4 797
Senast: malumbub
·
I
Övr. Hund Är det någon som har varit på Gekås, Ullared, och handlat hund-saker? Vad tyckte ni om sortimentet? Upp med bilder och priser! :)
Svar
12
· Visningar
1 763
Senast: saffran
·
Övr. Hund Ni med hundar som brutit benet, har det blivit komplikationer efteråt? En bekants dvärghund blev översprungen av en större hund och...
Svar
4
· Visningar
3 844
Senast: Ramona
·
K
Övr. Hund Vill bara skriva bort lite frustration. Det börjar bli dags för valpis att gå lydnadskurs, men det verkar väldigt svårt att få plats på...
Svar
9
· Visningar
861
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund släng in era bilder på vovsingarna som är tagna i så himla fel ögonblick,att dom istället vart klockrena! :D här kommer alfonz som...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 701
Senast: Mirre
·
A
Övr. Hund Hej allihopa! Jag har ett problem och jag tänkte att nån av er kanske har något tips. Min hund har nämligen varit sjuk och under den...
Svar
15
· Visningar
5 702
Senast: Zita
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp