Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund :crazy: :crazy: Jag ä så dum och naiv...:crazy: :crazy: Låter mig bli övertalad att prova ta hand om en 1,5 år gammal Alaskan...
Svar
17
· Visningar
1 296
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund vilka här annvänder sig av klicker när ni tränar era hundar? jag har fått tipset att annvända klicker när jag utställningstränar min...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Handlar om "djurplågeri" inom rasaveln.....tycker jag är helt rätt att det tas upp:devil:
3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 531
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hur gör ni som har hund med er på fritidsbåten? (Flytväst, vänja vid att det gungar o s v...?) Hur gör ni som tar hunden med på t ex...
Svar
12
· Visningar
3 682
Senast: LIA
·
V
Övr. Hund fått hem min hund nu och funderar på vilket namn hon ska få... vilket tiknamn tror ni skulle passa en sheltie bäst?:p Engla/Ängla...
Svar
4
· Visningar
1 795
Senast: Ankan
·
Övr. Hund Att vi inte får ha hund? Vi har fått klagomål av tanten ovanför. Det bor bara pensionärer i området och hon överdrev rätt rejält...
Svar
6
· Visningar
1 034
Övr. Hund Mest troligt har hon fått sig en smäll igår under promenaden med en bekant och hennes två schäfrar. Hon är otroligt smärttålig så då sa...
Svar
6
· Visningar
1 127
Senast: Aningsfull
·
L
Övr. Hund Hejsan Skulle gärna vilja veta vad ni vet om rasen Fransk Bulldogg. Vill veta allt! Tycker det verkar vara en underbar ras, men vill...
Svar
10
· Visningar
1 884
Senast: Hardedoggs
·
Övr. Hund Kan man ta reda på om en uppfödare inte är ok. Finns det en "svart lista". Sen en liten fråga om Welsh springer spaniel, vill veta...
Svar
8
· Visningar
1 740
Senast: Apollo
·
Övr. Hund :angel: Nu är jag snart på väg att kika på vovve. Och som vanligt, även om jag tänkt igenom allting en period mycet noga och...
Svar
17
· Visningar
6 997
Övr. Hund :banana: http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/album?.dir=/77f1re2...
Svar
11
· Visningar
1 196
Senast: Rotterö
·
J
Övr. Hund Sitter här lite i chocktillstånd och undrar vad som hände. Min 6-årige schäferhane blev blind på båda ögonen i går e m. Han busade och...
2 3
Svar
45
· Visningar
20 111
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Om en hanhund parar en gång...ändras beteendet då? Blir de mer "sugna" på tikar framöver?
Svar
10
· Visningar
8 838
Övr. Hund Jaha, nu ska vi hundmänniskor börja tänka på det! Hittade första fästingen i helgen på min setter :( Han kommer att få ha...
2
Svar
36
· Visningar
2 616
Senast: Lillaloppan
·
L
Övr. Hund Och min hund måste tränas! Vi bor ute på landet nu och jag är arbetslös så det måste väl kunna hinna göras nåt åt saken. Problemen är...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: lotta_k87
·
S
Övr. Hund Hej. Skulle ngn kunna skriva lite fakta om hundrase pyrenee ? Jag hittar ingen själv tyvärr. :)
Svar
3
· Visningar
6 290
Senast: Alvtussa
·
M
Övr. Hund Vi ska adoptera en ljuvlig vovve från ett hundhem i Portugal, och vill nu gärna ha tips på namn! :) Hon har inte haft det så bra...
2
Svar
28
· Visningar
2 116
Övr. Hund Hej! Nu är det så att jag inte kommer så bra överens med uppfödaren av vår hund, tyvärr. Jag bad henne ta bort bilder på vår hund...
Svar
11
· Visningar
1 390
Senast: Grana
·
N
Övr. Hund Har där vi bor en hage som lämpat sig att släppa hunden lös i. Tyvärr har den börjat förfalla pga vandalisering så den känns inte så...
Svar
2
· Visningar
1 319
Senast: Nozer
·
Övr. Hund Vilka här har kört med det/ har erfarenhet öht? Fick rådet att träna pinscherbebben att sitta i bur eftersom han förhoppningsvis ska...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: diartistakasha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp