Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

N
Övr. Hund Efter att vår första bokade valp försvann ut i tomma intet (tiken visade sig ha varit väldigt skendräktig bara) har vi nu hittat en...
Svar
5
· Visningar
745
Senast: linafina
·
P
Övr. Hund Japp, har dottern hemma idag från skolan då hon är ordentligt förkyld. Hon mådde rätt Ok på dan så jag passade på att köra några sök...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Miss QT
·
Övr. Hund Snön har töat bort i skogsdungen här hemma, så vi tog med valparna ut på en viltspårsrunda först och sedan fick de utforska skogen med...
Svar
19
· Visningar
1 364
N
Övr. Hund Fick resultatet från pricktestet igår. bland annat tål vovvsan inte foderkvalster (finns i alla torrfoder) När vi hämtade henne från...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Nu vill jag se en ny bildtråd med bukehundar! Även lite fakta skulle vara kul som tex. Kennelnamn och smeknamn Ras Kön Ålder Och...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 023
Senast: JennyF
·
  • Låst
Övr. Hund Boxer + 22 p Kinesisk Nakenhund + 20 p Cocker Spaniel + 20 p Collie + 18 p American staffordshire terrier + 17 p Flat Coated...
Svar
16
· Visningar
1 168
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Jag har fått en förfrågan att överta en 3årig bernersennentik. Hunden bor nu hos sina ägare, men de har svårt att hinna med den, då de...
2
Svar
24
· Visningar
2 137
Senast: Minerva
·
Övr. Hund alltså jag började lipa idag efter vi vart ute med hundarna.. :crazy: för en vecka sedan så ringer vår hyresvärd och säger att våra...
2
Svar
27
· Visningar
4 158
Senast: Bull Dozers Am. Bulldogs
·
A
Övr. Hund Någon som vet vilka skoaffärer som säljer Bronx? Mvh Annielee
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Annielee
·
Övr. Hund Vad gör ni med era hundar på dagarna när ni jobbar?? Har tidigare inte jobbat speciellt mkt. Har jobbat extra och som vikarie men...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Hiwiie
·
S
Övr. Hund Hunden hoppade ner från soffan idag, halkade till och när hon reste sig upp tjöt hon som en stucken gris och var som förlamad på båda...
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Suuz
·
Övr. Hund Träffade min bror idag, som berättade att deras hund, 4 årig engelsk cocker, fått en knäpp i fredags. När min bror lekte med hunden...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: Rockport
·
Övr. Hund Vovvan är med på ridtur
Svar
0
· Visningar
146
Senast: evis
·
P
Övr. Hund en ras som är bra lämpad,för att hjälpa till lite,och finnas på gården..är bernersennen tycker jag..va har ni för raser??:)
Svar
10
· Visningar
979
Senast: moonlightjoy
·
T
Övr. Hund Min Cavalierhane (5 månader) rinner väldigt mkt i ögonen.. som jag har hört att det ofta är på cavalierer?? okej, men jag vet inte vad...
Svar
5
· Visningar
1 199
Senast: Toviie
·
N
Övr. Hund Poserar lite! Bollar är roliga.
Svar
5
· Visningar
873
Senast: midnight Rags
·
Z
Övr. Hund Behöver råd från er kunniga här. Hund, nu 11 år, pigg som en mört har hela sitt liv levt på bakat vete, först ett märke som hette...
Svar
1
· Visningar
1 007
Senast: barajag...
·
V
Övr. Hund Är på jakt efter snygga läderhalsband (gärna med diskret "dekoration") i större storlekar ( minst 70cm), alla affärer jag pratat med har...
Svar
17
· Visningar
1 372
Senast: Smulis
·
G
Övr. Hund Hej har ett litet problem min valp har ända sen han kom till mej varit otroligt kräsen.Lr rättare sagt han äter det mesta utan...
Svar
2
· Visningar
1 742
Senast: jojja
·
Övr. Hund Vilket märke och sort ger ni era vovvar? Billigt dyrt hur tänker ni när ni väljer foder? Mina får pro plan dom.
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 708
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp