Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ska kasnke åka och titta på en "äldre" hund snart. Hunden ifråga är lite över året. Har ju redan innan en hund och har ju gått i...
Svar
4
· Visningar
660
Senast: Zita
·
N
Övr. Hund Har den senaste tiden börjat köra lite spår med vovven. Idag gick det helt klockrent! La upp ett spår med blod och hjortklöv, o...
Svar
5
· Visningar
783
A
Övr. Hund Ja visst är det lång tid dit. Men jag har redan börjat planeringen. Köpt valp som kommer att gå som unghund då. Förhoppningsvis så ska...
Svar
15
· Visningar
783
Senast: Bebben
·
G
Övr. Hund Jag letar för fullt efter en Papillon tik, men det verkar vara populärt med tikar just nu, så det tycks mest finnas endast hanar kvar...
Svar
8
· Visningar
1 093
Senast: Instant
·
Övr. Hund .. till att äta lugnare?:confused: Min lillkille på 4 månader blir helt tossig när det vankas mat. Visserliggen äter han itne förrän...
Svar
16
· Visningar
1 282
Senast: Lottch
·
Övr. Hund Eftersom jag inte viste vad jag skulle söka på så skriver jag en egen tråd. Letar efter ett läderhalsband med nitar på till pojkens...
Svar
6
· Visningar
1 065
Senast: Myzan87
·
Övr. Hund Vi har varit ute idag.. detta är filmat på gården :) När vi busade lite :) Film :)
Svar
19
· Visningar
1 025
Senast: Minerva
·
A
Övr. Hund Villka ska till Österbybruk och satsa på att bli svenska vinnare 2007?
Svar
15
· Visningar
894
Senast: Yeah
·
Z
Övr. Hund Vad göra mot vitlökslukt? Mitt yngsta barnbarn åt inte mat som var vitlök i igår, därför att han skulle träffa sin mamma idag som är...
Svar
1
· Visningar
639
Senast: nyponros
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,1019545,00.html Se på videon och säg vad ni ser???
6 7 8
Svar
146
· Visningar
9 413
Senast: jaha ja
·
I
Övr. Hund Jag är sugen på att skaffa hund, men vet inte om det lämpar sig. Skulle vilja veta vad alla ni hundälskare har för råd att dela med er...
2
Svar
30
· Visningar
2 237
Senast: ako
·
Y
Övr. Hund Vår hund har ju fått konstaterat att hon är allergisk mot något. Vad vet vi ju dock inte än. Nu har vi pratat med uppfödaren och hon...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: lady_vip
·
H
Övr. Hund Jag är så sugen på att skaffa en hund. Pluggar mitt sista år nu och har verkligen tid för en valp nu när det är dags att skriva uppsats...
2
Svar
21
· Visningar
2 346
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Ja jag har ju sett folk använda en sorts koppel när de springer eller promenerar med sina hundar, där kopplet är fäst i ett bälte (?) i...
Svar
7
· Visningar
7 907
Senast: ZaWicca
·
Övr. Hund Nu tycker jag att det är dags för oss att klura ut vad vi ska åstadkomma med våra hundar under det här året. Jag har ju en del hundar...
2
Svar
23
· Visningar
1 509
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Har haft en skön vecka på Teneriffa och passade såklart på att fundera lite övre deras hundhållning när jag var där och fick fram några...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: Gabbi
·
G
Övr. Hund Är det fler agility-folk här mer än jag som leker med Flextrac och bygger kul banor? Visa gärna vad ni byggt:bump: //Gilly
Svar
7
· Visningar
1 848
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Nu börjar det väl bli lite tjatigt med alla kamphundstrådar... Finns det ingen alert moderator som kan rensa lite?
Svar
18
· Visningar
956
Senast: jaha ja
·
Övr. Hund idag har vi varit hos veterinären för andra sprutan för rabies :) men glömde fråga om det är nåt annat än rabiesvaccin + pass som...
Svar
8
· Visningar
943
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Vilket är bäst för en förstagångsägare, eller spelar det ingen större roll? Rasen är labrador, vi har stor vana av hundar men har aldrig...
Svar
10
· Visningar
6 434
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp