Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min lagottotös är ju en som verkligen älskar att lära sig nya saker och få göra matte glad genom att kunna lyda och hjälpa. Har...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Ferrari
·
B
Övr. Hund I Dag var jag nere med min Jack Russel hane i stallet. Då kommer en annan tjej med sin mellan pudel tik, som höglöper...Min springer... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 209
Senast: moonlightgarden
·
S
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa en hundvalp när jag flyttar hemifrån. Har så länge drömt om en engen liten sötnos :love: Men nu är frågan...
Svar
14
· Visningar
1 404
Senast: Bonetta
·
  • Låst
Övr. Hund Vart tog den vägen? :confused: Var nyfiken på svar om fler anledningar till avel ju. 10 11 12
Svar
229
· Visningar
12 257
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Idag fyller min Vovve 5 år :banana: :banana: Jag kan inte förstå att tiden går såååå fort. Hon var ju nyss en lite ullig valp med...
Svar
12
· Visningar
943
Senast: Septicemia
·
Övr. Hund Vi har nu börjat att skola in min ev foderhund, han är en stolt herre med massa energi och bus. Mitt "problem" är att jag ju inte är...
Svar
10
· Visningar
977
Senast: fjutten
·
P
Övr. Hund Jesper har en lite märklig sak för sig. När jag är ensam hemma på dagarna går allt som det ska. Vi tränar lite, leker, tar nå´n...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Toudi
·
L
Övr. Hund Hejsan! Jag är Liia och är alldeles ny här. Nu kommer nog min första tråd här låta jätte dum men jag har en fundering som jag inte...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: Liia
·
Övr. Hund Lite konstig fråga kanske.. hehe.. Hur många gånger om dagen bajsar din hund? Min brukar bajsa 3 gånger om dagen. Morgon, middag och... 2
Svar
31
· Visningar
2 070
Senast: svart arabhingst
·
G
Övr. Hund Min valp har börjat skälla på folk och fä. Hur gör man då som ägare? Jag har lugnt sagt nej till henne och gått vidare, men om vi står...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Är det någon som vet hur spåret efter ett skadeskjutit vilt kan påverkas om det går en hundförare med hund men det fungerar inte för... 2
Svar
23
· Visningar
2 277
Senast: Sophia_
·
Övr. Hund Vid vilken ålder får man tidigast para en tik, enligt SKK:s regler?
Svar
5
· Visningar
1 543
Senast: Gnist
·
T
Övr. Hund hejsan! :banana: tänkte bara skriva på hur det gick med min hund Fiffi å att hon rymde å bajsade på golvet (elle ja på mattan...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: The_black_angel
·
Övr. Hund Hur räknar man på dem? Jag har just letat upp de två älskade goldens vi hade när jag var yngre, i rasregistret (mycket spännande! :))...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Har ni kört iväg eller blivit ivägkörda från en kurs pga hunden är för stökig? Blir lika irriterad varje gång jag hör människor som...
Svar
12
· Visningar
1 385
Senast: kakelfrugan
·
Övr. Hund Dagens resultat för gammelman : 1:a, CK, Och bästa Aussieveteran, med en väldigt bra kritik. Tyvärr så placerade vi oss inte i...
Svar
11
· Visningar
820
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Varför kan inget gå min väg för??? (Snälla flytta inte till hund nu ffs) Imorrn måste vi nog ta bort våran ena voff :( Man ska väl...
Svar
6
· Visningar
945
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Vad finns det för omplaceringssidor/sidor till olika hundstall osv på nätet? /Ankan *nyfiken*
Svar
2
· Visningar
930
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Min hund hade redan ett ID chip när jag köpte henne, och var vaccinerad. Och namnet hon blev vaccinerad och chippad i var hennes gamla...
Svar
11
· Visningar
1 117
Senast: CA
·
Övr. Hund Lilla A har idag plötsligt fått väldigt svullna ögon, och blev trött. Mest de undre ögonlocken som svullnade upp. Vi ringde vet. och...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: giowanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka