Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund min kusin (6 år) har precis kommit på hur man gör: "sitt, sitt!!" hunden lyssnar inte, Kim tänker lite och kommer sen på att man ju...
Svar
4
· Visningar
2 717
Senast: Snäjkie
·
C
Övr. Hund Hur mycket ägg kan en hund äta egentligen? Innan det blir "farligt"... Min vovve är inne i en period av matvägran verkar det som, men om...
Svar
11
· Visningar
24 099
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Natten mellan tisdag och onsdag höll vår älskade vovve oss vakna hela natten. Han var så orolig inomhus, gick med svansen mellan benen...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Det som jag fasat för när det gäller smuggelhundar. Man har konstaterat två hundar i Gnosjö Kommun med parasit "Dvärgbandsmask" Nu är de... 2
Svar
28
· Visningar
2 474
G
Övr. Hund Hur använder man spårsele och spårlina och varför gör man det? Använder alla som spårar det? Är intresserad av detta med spår, men är...
Svar
19
· Visningar
1 071
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Någon med erfarenheter av dessa raser? Vill höra allt! Åker och tittar på en Manchesterterrier i helgen!
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: Sophia_
·
G
Övr. Hund Hej, undrar hur man ska göra när grannen låter sina 2 hundar springa lösa in på vår tomt , ibland jagar de våra katter. Grannarna säger... 2 3
Svar
40
· Visningar
11 722
Senast: Pia
·
Övr. Hund Vår hunds dagkompis har fått skabb och därmed så behandlas vår hund med. Hur länge skall man hålla sin hund isolerad från andra hundar...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Toudi
·
Övr. Hund Nu är min valpis mätt! Mamma tog ut pengar till mig i dag, 1500 kr och jag la dem på skrivbordet. Nu när jag komemr tillbaka från ett...
Svar
14
· Visningar
1 303
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jaha, jag skulle vilja avmaska min lille hund. Han är 8 månader och inte avmaskad ordentligt sedan jag fick honom. Första kuren med...
Svar
5
· Visningar
1 070
Senast: Aliide
·
K
Övr. Hund Vad har du för erfarenhet av den rasen? Söker en hind att träna och tävla lydnad samt ev lite utställning. Kan rasen passa mig?
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: Lady_A
·
F
Övr. Hund som äger collie (långhårig eller korthårig)?
Svar
1
· Visningar
677
Senast: Ginger
·
Övr. Hund Hur många ska till Stora Stockholm då i december? Jag har inte anmält mig än men jag ska dit i alla fall med min nakenhund :love...
Svar
13
· Visningar
897
Senast: kpist
·
M
Övr. Hund I veckor eller i månader? Enligt veckorna är valpen nu 6 ½ månad, Snart 6 månader och tre veckor. Enligt månaderna är han nyss...
Svar
5
· Visningar
5 844
Senast: cano
·
Övr. Hund Vilka är med och vart och när ska vi stråla samman ?? Kom igen.. Det blir säkert jätteroligt ju :bump: :bump: :banana: :banana... 2
Svar
25
· Visningar
1 682
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Funderar på att ta en omplaceringshund. Vad bör jag tänka på? Har haft hundar tidigare naturligtvis, tänkte bara om det finns någon...
Svar
4
· Visningar
938
Senast: raven_82
·
Övr. Hund Lilla A har fått en liten knöl på sin högra armbåge... Den är som en tredjedel av en grön ärta, och rörlig, så att säga. Den är helt...
Svar
11
· Visningar
7 713
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Hur gör ni om en hund har HD? Hur förändrar ni motion, mat, lek, hopp osv? Eller om ni känner någon som har hund med HD, hur gör dom... 2
Svar
21
· Visningar
1 713
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Hemskt, men sant... Alla som skall skaffa valp, eller hund, LÄS DETTA!! :cry: 2
Svar
22
· Visningar
2 112
Senast: nermal
·
Övr. Hund Vår vorsteh är mycket i farten :D , de brukar vara det! Problemet är att få i honom tillräckligt med mat, efter en helg med jakt törs...
Svar
10
· Visningar
1 884
Senast: Aliide
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka