Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Hej! Jag har en blandrastik som är 6 månader o min kompis har en syster till henne o min kompis pappa har en bror till hunden. Nu har...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Hunden som hade bitit elaka barn och ev. skulle omplaceras/avlivas? Matten drog ju sig ur när jag hade hittat 3 potentiella hem åt...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: lady_vip
·
T
Övr. Hund När jag söker i ägarregistret efter min hund så kommer det upp en helt annan hund med samma idnummer. Är det så? Går dessa igen? Såg att...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Lagotton är ju kastrerad nu och bär en utomordentligt &%*#/%!"¤ :devil: -tratt (enligt henne själv). Någon som har tips på...
Svar
2
· Visningar
1 704
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Hund Våran ena hund har drabbats av hosta. det låter läskigt. Hon hostar inte hela tiden. Hon är vaccinerad mot kennelhosta. Men de kan...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: Gnist
·
Övr. Hund ... tror jag att det var, att nu är det inte små minihundar som är modet längre. Nu är hundmodet att ha en stor blandras-byracka :crazy...
Svar
6
· Visningar
924
Senast: ChesterTheJester
·
K
Övr. Hund Nu är hundletandet över :bump: Hämtade igår en 14 veckor gammal engelsk springer spaniel tös, Bea. Otroligt glad och frammåt hund!
Svar
7
· Visningar
828
Senast: MoonFlight
·
Övr. Hund Hej! Skulle någon kunna berätta lite om Chihuahua och boxer. Är intresserad av att köpa någon av raserna men vet inte vilken. Vet ni...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Gah! Jag är helt förvirrad. Kanske ska ta en fodertik. Det är bara lite prat på det. Inget praktiskt är fixat än osv, jag har ju inte...
Svar
8
· Visningar
837
Senast: Sablar22
·
F
Övr. Hund Börjar få ett problem med min tik. De flesta hanhundar vi träffar vill bara sätta på henne när de får leka tillsammans. Det har inget...
Svar
10
· Visningar
1 055
Senast: FjantaZ
·
Övr. Hund Någon här som gått någon typ av hundmassörutbildning (på Axelson's)? Dvs antingen för husbehov, för att massera den egna hunden, eller...
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Hej.. nu är jag lite förvirrad... Min valp har ju fått vaccination mot Parvo hos uppfödaren. Nu vid tolv veckors ålder ska han ju...
Svar
18
· Visningar
1 179
Senast: Gnist
·
B
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Stoppard
·
M
Övr. Hund Ska en Cavalier King Charles Spaniel vara överbyggd? DVS korset är högre än manken? När hon går som vanligt är korset nästan i höjd med...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Madeleine Nilsson
·
Övr. Hund Skrev i förra "Rävskabbstråden" att mina hundar inte svarat på Stronghold. Har nu fått ny veterinär (mycket ung sådan) och ny...
Svar
15
· Visningar
2 377
Senast: Karin2005
·
G
Övr. Hund Någon som känner till en rottishane som fått det?
Svar
12
· Visningar
838
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Ger ni märgben till era hundar? Min brukar få det och han blir inte dålig i magen. Hur ofta kan man ge dom märgben?
Svar
17
· Visningar
1 084
Senast: FjantaZ
·
Övr. Hund ...enligt lagotton. Det började som vanligt, strax efter 8. Vi vaknade och gosade en stund innan vi gick upp. Det var sen det...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund INTCH SCH DKCH NCH FINCH NORDCH Är jag helt ute och cyklar när jag gissar att dessa titlar betyder (i fallande ordning)...
Svar
6
· Visningar
805
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Man ska tydligen gräva ner grejjer i marken istället för ett staket och sen sätter man på hunden ett speciellt halsband och när hunden...
Svar
9
· Visningar
1 190
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka