Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag är så pirrig i kroppen. Imorgon klockan 13.00 blir det av. Jag är så fylld av förväntan och nervositet. Tänk om han klipper dumpen...
Svar
6
· Visningar
821
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Vad har er lilla älskling utsatt er för som fått er att vilja sjunka genom jorden..... Min hund vill gärna lyfta benet och kissa på... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 764
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Pojken har skickat lite bilder på sin sju veckors dvärgpinscherkille Kaizer! :love: Ursäkta skärpan och att några bilder är lite mörka... 2
Svar
29
· Visningar
2 777
Senast: Jozze
·
Övr. Hund Eftersom min länk i "Chihuahua och andra små..." inte funkade så tänkte jag göra ett nytt försök. :idea: Få se om det funkar denna...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: Hidalgo
·
D
Övr. Hund http://www.e-michael.jp/gallery.htm
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Hidalgo
·
C
Övr. Hund Jag tycker att denna ras verkar urtrevlig, och skulle vilja veta om det är nån här inne som känner till nåt om dem? Har de problem med...
Svar
10
· Visningar
2 805
Senast: lilltigern
·
L
Övr. Hund Nu har min största dröm blivit sann, efter tre veckors väntande kommer jag hämta min valp i morgon. :love: oj, vad jag är nervös...
Svar
4
· Visningar
3 021
Senast: fjolltroll
·
M
Övr. Hund Jag har köpt en hund där jag har skrivit på att uppfödaren har avelsrätt på den med en kull. nu skall den paras och min undran är. Får...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jaha då börjar dagen d närma sig. Vi ska ställa ut våran dalmatinertjej för första gången. Storkillen har ju ett blått och ett brunt öga...
Svar
2
· Visningar
628
Senast: amalia
·
Övr. Hund Senast sydda hundplagget! Har ni också något nytt som ni har sytt själva till era hundar? Visa gärna bild! Min hund har...
Svar
18
· Visningar
1 357
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Min kompis rottis-tik på nio år har fått lite konstiga saker för sig. Hon har börjat slicka på grus och hon äter sitt eget (?) bajs...
Svar
7
· Visningar
1 312
H
Övr. Hund Kan en hund ha magsjuka? Efter att ha sprungit som en dåre hela natten lade jag mig och sov vid 7. Vaknade vid 10 av att han har spytt...
Svar
2
· Visningar
717
Senast: heineken
·
Övr. Hund Misstänker starkt att 2 av mina jyckar har drabbats av rävskabb... Förra veckan då vi stod och veterinärbesiktade en av hästarna så... 2
Svar
33
· Visningar
3 441
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Här ska det skaffas hund :) (ursäkta lång inledning men det behövdes :o ) Vi(sambon & jag) har lite svårigheter att välja om vi...
Svar
8
· Visningar
1 507
Senast: fjutten
·
A
Övr. Hund Jag har en Golden kille som är 5 månader vars pungkulor inte har trillat ner än. Jag trodde att dom skulle komma senare, när han är lite... 2
Svar
23
· Visningar
3 813
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur är denna ras? Jag har bara haft lite ytlig kontakt med denna ras och har bara positiv men liten erfarenhet. Har fått för mig det är... 2
Svar
24
· Visningar
1 964
Övr. Hund Jag har en collietik som är lite för rund och go´om sin mage. Hon behöver bantas och dessutom motionera lite mer, är lite av en...
Svar
6
· Visningar
1 074
Senast: Solis
·
C
Övr. Hund Vad heter hundtidningen där det står hur man kan lära sin hund hitta svamp? Den har kommit ut nyligen och jag ska be min pappa köpa med...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Cassie_
·
Övr. Hund *suck* Det började med att hon började slicka sig på ena framtassen så pälsen nästan försvann helt. Sen började hon klia sig i ena...
Svar
8
· Visningar
6 425
Senast: malumbub
·
Övr. Hund Sambon funderar på att komplettera vår familj med en andra hund, en tjänstehund. Vanligtvis stöttar jag min sambo i hans jobbambitioner...
Svar
8
· Visningar
1 468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka