Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Har funderat på om man ska införskaffa en sådan. Vill ha åsikter. Ni som använder klicker vad är det för för- och nackdelar? Ni som inte... 2
Svar
25
· Visningar
1 860
Senast: Gefjun
·
H
Övr. Hund Vad ska man ha för hundras om man bara vill ägna sig åt agility och utställning + ev. avel. Finns det någon sådan? :confused: Nu har...
Svar
14
· Visningar
1 783
Senast: Zafir
·
G
Övr. Hund Finns det någon sida eller har ni några tips? Jag vill lära min valp att hjälpa till med diverse saker här hemma. Alltså hämta saker...
Svar
5
· Visningar
756
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Hunden jag är dagmatte åt har fått förhudskatarr. Han har fått en tid på kliniken, men det är ganska lång väntetid. Ägaren har pratat...
Svar
5
· Visningar
1 900
Senast: Zafir
·
Övr. Hund Det har anknytning till Snuffsans trad men jag vill inte hora nagra forelasningar om vilken taskig hundagare jag ar som inte har pli pa... 2
Svar
39
· Visningar
3 107
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Det här är Charlie, skrynklig,gullig ungersk vissla, 10 veckor :) :)
Svar
3
· Visningar
934
Senast: kpist
·
M
Övr. Hund på hund. Kan man klippa bort dem? Jag antar att det inte är som en katt som har mycket av känseln i morrhåren, därför är det okej att... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 108
Senast: millansnillan
·
P
Övr. Hund Min "lillasyster", en 10-årig weimaranertik, har de sista månaderna magrat av ordentligt. Hon hade vid vet.kontroll igår gått ned 8 kg...
Svar
1
· Visningar
2 475
Senast: Tippan
·
T
Övr. Hund visste inte att man kunde registrera blandraser, Är det någon här som gjort det? Någon som vet för och nackdelar ...
Svar
9
· Visningar
1 391
Senast: Toudi
·
H
Övr. Hund Hej! Är det nån mer som har prövat att longera (eller hur det nu stavas) sin hund? Vi fick lära oss hur man gör på ett ridläger jag var...
Svar
7
· Visningar
1 951
Senast: Itchie
·
Övr. Hund http://www.hundhjalpen.se/index.extra.html Man blir ju lite stum hur folk beter sig mot djurena :(
Svar
11
· Visningar
1 220
Övr. Hund Woooohooo!! Arne, jag och sambon var på utställning både lördagen och söndagen. Här kommer resultaten: Lördag: BIR, och HP, bara...
Svar
14
· Visningar
1 116
Senast: giowanna
·
E
Övr. Hund Vad har ni för erfarenhet av det och hur brukar tillfrisknandet vara? Är det vanligt att de inte blir friska, så att kastrering är enda...
Svar
0
· Visningar
2 387
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Är det någon som vet om det i lag är förbjudet att använda dessa, eller om det pågår ett förbud ? Hittar ingenting på SJV eller... 2
Svar
30
· Visningar
9 176
Senast: Jadzia
·
W
Övr. Hund Har en valp på 14 v just nu, ska flytta till lägnehet i december, på 3 vån, utan hiss (såklart) Olga kommer då va 7 månader, hur e det...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: WimsA
·
J
Övr. Hund Hunden har fått som vita blåsor mest på öronen men också på huvudet, kan det vara rävskabb? vi har tydligen en skabbräv som strycker...
Svar
18
· Visningar
1 441
Senast: jump_
·
M
Övr. Hund När på året får hundar oftast valpar? Finns det någon hemsida där alla kennlar är listade? Ungefär hur mkt kostar tex en valpkurs eller...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Hund jag ska kanske bli dagmatte till en hund i närheten några dagar i veckan. Jag ska då promenera med den och vara sällskap i några timmar...
Svar
7
· Visningar
2 763
Senast: Moheed
·
Övr. Hund Så trött på Herrn här. Tycker att efter 1.5 år med mag- och tarmproblem, dvs en hel del fastande och risätande, så borde han väl äta... 2
Svar
38
· Visningar
2 057
Senast: Moheed
·
B
Övr. Hund Jag ger min Nutro choice, jag var i djur affären och blev rekomenderad det eftersom det ska vara ett högt kött innehåll i det till...
Svar
4
· Visningar
3 546
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka