Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Min schäfertik löpte för 1:a gången för en månad sedan, hon är nu 10 månder. Under höglöpet var hon extremt slö, hon sov hela dagarna...
Svar
13
· Visningar
1 431
Senast: Tippan
·
E
Övr. Hund Man skulle kunna sälja vovven som dokumentförstörare till något företag ;) , men jag vill ju behålla honom så min tanke är att lära...
Svar
3
· Visningar
1 141
Senast: elsa_carlsson
·
R
Övr. Hund Jag har skrivit här tidigare ang. att jag inte får träffa vår hund sen jag och mitt ex. separerade. ( Det är ju hans hund enl. pappren)...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: HaRLeKIn
·
H
Övr. Hund Hej är det någon som kan tipsa om bra ledarskapsövningar? Jag har en hanvalp som är 5 månader.
Svar
5
· Visningar
2 981
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Skrev en tråd för ett tag sedan om min valp som "snarkade". Det låter inte alls bättre, ibland värre, och det är enbart när hon andas...
Svar
10
· Visningar
5 758
Senast: cissi_cassandra
·
Övr. Hund Tänkte bara lägga in några sommarbilder på vovven! http://i19.photobucket.com/albums/b190/Dill_Katt/Silent%20Begger/HPIM1610.jpg...
Svar
17
· Visningar
1 409
Senast: BuenoBull
·
M
Övr. Hund Hjälp hunden äter på allt...väggar,skor,trosor.mm vad gör man. sen när man lämnar henne ensam så hoppar hon upp på bord stolar... 2
Svar
21
· Visningar
2 048
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Jag har ju haft en hund hemma som typ foderhund för senare köp, och hon är nu ett år gammal. Nu har jag fått klartecken att jag får köpa... 2
Svar
37
· Visningar
2 614
Senast: CA
·
Övr. Hund Har länge funderat på om min ena katt är lite scitzo... Så hittade jag detta klipp å inser att åtminstone hundar kan vara scitzo:crazy:
Svar
3
· Visningar
715
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund På tal om lösspringande hundar i hagar. Speciellt till er som inte tror att hundar gör sådant här. Artikel. Jag vidhåller... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 613
Senast: ankans
·
Övr. Hund ...fick min lillla valpis i dag :D Ett Hp och ett BIR och sen blev han 4:a i gruppen :love: Hade han inte "nypit" så när vi sprang... 2
Svar
24
· Visningar
1 603
Senast: Trissa
·
B
Övr. Hund Jag har en ganska klar uppfattning om hundars förmåga att tänka logiskt, men förvånas ofta när - enligt mig - många hundägare inte alls... 2
Svar
29
· Visningar
5 131
Senast: Hermelin
·
J
Övr. Hund Ena hunden (afghan) är sjuk! Misstänkte själv Borrelia och åkte till vet. i helgen. Jo, dom misstänkte oxå Borrelia el. Erlichia.. dom...
Svar
5
· Visningar
1 875
Senast: Kira
·
R
Övr. Hund japp då va det dax ... att skaffa skor till flickan .... problemet är att jag inte vet var man kan köpa dem ... ska åka "till de kalla...
Svar
19
· Visningar
1 263
Senast: humlanotrocadero
·
J
Övr. Hund http://www.hugi.is/hahradi/bigboxes.php?box_id=51208&f_id=1378 :rofl: 2
Svar
22
· Visningar
1 662
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Hund Igår när jag skulle gå och lägga mig låg jag en stund och grubblade. Hade varit på utställning under dagen och jag vet inte hur många...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Min valp var när hon kom till mig chipmärkt i nacken. Jag kunde då känna den lilla hårda grejen under huden. Men nu, igår, frågade...
Svar
16
· Visningar
1 372
Övr. Hund Vad anser ni att det rent praktiskt är bästa alternativen för tiken vid parning & valpning ? Har haft fodertik förut, och hon... 2
Svar
29
· Visningar
4 997
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Min hund och hans bästis....
Svar
4
· Visningar
658
Senast: mathil
·
Övr. Hund Hur gick det för er? Min lilla Xander tävlade mot en annan hanvalp, en puff. Det var bara dom två i klassen (tyvärr). Min och hundens...
Svar
4
· Visningar
762
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka