Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Vad är det? Såg en annons idag där de sålde "gammaldags" border collies.
Svar
2
· Visningar
759
Senast: glee
·
D
Övr. Hund Någon som kan berätta lite om dom för mig? Bra och dårliga saker. Bra uppfödare m.m. Är mycket nyfiken på den rasen,tycker dom...
Svar
6
· Visningar
882
Övr. Hund våran 5 månaders springer spaniel vart för ca 1½-2 månader sedan snorig (grönt snor) vi ringde vet, som sa att det är ingen fara så...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: wtf
·
H
Övr. Hund Jag har just nu på prov en unghund 1,5 år, blandras mellan dobberman och ungersk vizla. En kombination som verkar funka alldeles...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Hera
·
Övr. Hund Doris ligger i hallen med en stängd grind in mot köket. Ester ligger framför TVn. Med jämna mellanrum får de skifta genom att den ena...
Svar
10
· Visningar
1 455
Senast: maxxxime
·
M
Övr. Hund Är det någon som vet vilken sorts C-vitamintablett man skall ge hunden när den har UVI och hur mycket?
Svar
19
· Visningar
5 589
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Den ska man väl få om man är medlem i Brukshundklubben? Jag har gått kurs för brukshundklubben och när jag betalade den betalade jag...
Svar
7
· Visningar
1 139
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Det ligger en hundkennel i närheten, som föder upp olika slags stövare, drever och jämthund. Jag brukar gå ut med dessa hundar...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag vet inte riktigt varför jag skriver, behöver skriva av mig lite. Vår lilla Golden flicka är jätte dålig just nu och jag sitter 75...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: beda
·
Övr. Hund Tog beslutet idag då min hund bara blev sämre. Fick vara med hela tiden och jag känner mig bara eländig nu. :cry:
Svar
10
· Visningar
873
Senast: Gumman
·
T
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av dessa hundar? Har några bekanta som precis skaffat sig en terrier och är lite nyfiken på vad d e för ras...
Svar
0
· Visningar
2 160
Senast: The_Last
·
T
Övr. Hund det är en sak jag sitter och funderar över, eftersom rottis hanar har en förmåga att ogilla andra hanhundar... är det något man kan göra...
Svar
1
· Visningar
643
Senast: Calazirya
·
T
Övr. Hund :mad: Hittade en annons, vet inte hur mkt man far kopiera men jag har tagit bort namn och ort, och nar jag laste den sag jag ut ungefar...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Kilauea
·
S
Övr. Hund Här kommer lite nytagna bilder på världens absolut finaste och gulligaste golden! :love: Smilla är nu 15 veckor gammal. Gulleplutt...
Svar
8
· Visningar
862
Senast: Carla
·
J
Övr. Hund Just nu vore det perfekta läget för att skaffa hund nr två, jag är förtillfället arbetslös och har ju allt tid i världen för en valp...
2
Svar
20
· Visningar
1 796
Senast: julia_v
·
Övr. Hund Det är 11 grader ute och det blåser..på fjärde våningen i huset mitt i mot sitter två hundar utelåsta på bakongen :( Min man såg...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: Itchie
·
Övr. Hund Satt och grunnade lite på det här med medicinskt foder, är det något "medicinskt" i dem egentligen, eller bara annorlunda proportioner...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Min lilla Elektra har fått något i ögat som irriterar så om tre timmar ska vi till veterinären. Tycker synd om henne och jag kan då inte...
Svar
2
· Visningar
732
Senast: Kilauea
·
C
Övr. Hund Det förekommer titt som tätt trådar här inne om ras val. Det är likadant i verkligheten. Den intresserade frågar sig fram. "Vad kan...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 905
Senast: Kilauea
·
P
Övr. Hund Jaha, då är vi inne på andra veckan då. Båda har gått ner i vikt och diabetastiken mår fn bättre. Hon orkar tom gå upp och ner för...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: pippi27
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp