Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund jag undrar hur långt eller hur länge man kan gå(effektivt) med en fem månaders valp, finns det risk att den blir sliten om man går med...
Svar
12
· Visningar
1 358
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Hej hopp! En kort fråga; finns det några ställen på Internet där man kan köpa saker till hunden? Tack på förhand! Pinglan
Svar
16
· Visningar
1 042
Senast: glee
·
L
Övr. Hund För er som läst mina tidigare tråd om vår labbe som var dålig.. Krumade med ryggen , haltade och blev allämnt låg och det kom och...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Liten_men_tuff
·
M
Övr. Hund Hon var inte halt på morgonen. Var med mig inne på en mörk vind och befann sig bakom en vägg en längre stund så jag såg inte var hon...
Svar
5
· Visningar
14 203
Senast: GaurdianAngel
·
L
Övr. Hund Har blivit med valp för första gången. Allt är som ett underbart töcken med sömn-ut o kissa- mat- kissa- sova- kissa- leka- ut o kissa-... 2
Svar
31
· Visningar
2 308
Senast: Sweet
·
C
Övr. Hund Av gammal hävd säger man ofta att hunden inte kan veta att den gjort fel om man inte kommer på den direkt. Så om man skulle hitta något... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 104
Övr. Hund Undrar hur ofta man ska vaccinera mot parvo och valpsjuka? Är det nödvändigt att vaccinera mot kennelhosta? Hunden träffar inte andra...
Svar
1
· Visningar
910
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Igår när jag var ute och promenerade med lilla kängurun kom jag att tänka på att jag höll kopplet som en tygel i handen, mellan lill-...
Svar
9
· Visningar
813
Senast: Kilauea
·
K
Övr. Hund Jag skulle boka tid för att vaccinera min vovve idag, men vet sa att det är nya rutiner nu. Det räcker med vartannat år om hunden...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Jag har länge funderat på att barfa hundarna och katterna, men stoppats av att en av hundarna har njurfel. Hon äter K/d för detta sen i...
Svar
7
· Visningar
2 124
Senast: Rose
·
Övr. Hund En fråga; på vilka sätt kan en proteinkänslighet ge sig uttryck på en hund? Min hund kliar sig periodvis onormalt mycket vid höger öra...
Svar
7
· Visningar
3 556
B
Övr. Hund Har ett tag suttit och studerat olika forum i ett par månader och varje gång slås jag av denna tanken. Det är ibland hårda diskussioner...
Svar
16
· Visningar
1 167
Senast: ChristinA
·
J
Övr. Hund Lille Tobbe har idag bott hos oss i 1 vecka! :) En glad liten skit.... han har lockat fram många skratt!! :D
Svar
8
· Visningar
892
Senast: Meibla
·
G
Övr. Hund Min hund har blivit så rädd för kompostgaller så jag funderar på att byta ut dem, men vet inte riktigt mot vad. Några tips? Finns det...
Svar
10
· Visningar
5 024
Senast: glee
·
Övr. Hund Nån här som har erfarenhet av den rasen? Mina föräldrar ska köpa en mudi valp i vår och jag skulle vilja veta lite mer om den rasen...
Svar
2
· Visningar
1 039
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Vad tycker era hundar om snön? Blir de sådär barnsligt glada och skuttar omkring som små fån och kastar sig i snödrivorna? För någon... 2
Svar
30
· Visningar
2 108
Senast: Fnurra
·
D
Övr. Hund Hej!! Jag har en blandis av ovanstående ras som är drygt 1 år. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med andra ägare av samma ras - om...
Svar
4
· Visningar
1 391
Senast: Smulis
·
M
Övr. Hund min kompis sitter o tittar runt på chihuaor (stavning?) o jag kollar lite också, vilket får mej att börja fundera. hittar olika bilder...
Svar
2
· Visningar
979
Senast: Smulis
·
Övr. Hund är helt kääär... Idag har jag klappat på en pytteliten chihuahua VALP!! :love: :love: yttepytteliten... såg ut som en...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: velvet
·
Övr. Hund Atlaz är nu 4 månader och väger 30 kg :D Tyckte att det var dag för lite ;) bilder så här kommer dom: De flesta bilder länkar... 2
Svar
29
· Visningar
2 328
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka