Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund Äntligen har maken veknat och det är dags att fundera på vilken ras vi skall ha. Själv är jag uppväxt med pudlar som förutom att vara...
Svar
1
· Visningar
702
L
Övr. Hund Hur allvarligt är det ? Vi var inne idag igen på kliniken med vår labrador då han har betet sig konstigt. Han har kutat med ryggen... 2
Svar
29
· Visningar
4 122
Senast: Liten_men_tuff
·
Övr. Hund Hej hopp! Vem har världens mest bortskämda hund? Vi har varit och köpt en säng till vår vovve, på IKEA. Han nästan flög ner i sängen...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: JennyK
·
H
Övr. Hund Jag var ute med min hund igår, jag hade honom i spårlinan, och vi gick efter elljusspåret, och in på några småstigar o.s.v. Vi var helt...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Här får ni se tre ursöta bilder på Mackes nakna valp ;) En riktigt söting !!
Svar
4
· Visningar
965
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Min hund är jättesnäll på alla sätt och vis. Men stört omöjlig att möta andra hundar med. Han bara drar och ska efter dom och skäller... 2
Svar
26
· Visningar
1 936
Senast: Toudi
·
Övr. Hund Tänkte visa er världens sötaste hund, har nog inte gjort det så det är dax enligt mig... :bump...
Svar
3
· Visningar
977
Senast: MoonFlight
·
R
Övr. Hund min lilla skit < --------- ja hon ja fryser ärslet av sig och vägrar gå ut ..... finns det nån stans man kan köpa det till okej...
Svar
6
· Visningar
2 497
Senast: eldione
·
M
Övr. Hund Var inne på Tradera (auktioner) och sökte på hund-husdjurstillbehör och hittade en konstig annons om hund vid namn Lars kolla in den...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: elsa_carlsson
·
Övr. Hund Nån som har en sån här som kan berätta lite? Bilder?
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: Carla
·
O
Övr. Hund Hej!! Jag och min sambo ska ta hand om svärmors hund i över en månad när hon ska resa bort. Det är en liten Petit Brabancon hane. Han...
Svar
14
· Visningar
1 230
Senast: voltigehoppare
·
S
Övr. Hund Barbro Börjesson har ju "Hundskolan" i svt´s Go´kväll, där hon hjälper tittare med problemhundar. Många skriver in till programmet och... 2
Svar
23
· Visningar
3 111
Senast: Pangare
·
Övr. Hund artikel Det har ar nog första gangen pa evigheter som en rottweiler inte kallas för "kamphund" i kvallspressen. Till Rottisen...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: glee
·
Övr. Hund Så trött jag blir. Den ligger i småbitar i köket. Hon är alltså så pass stor att hon når upp på bordet. :eek: Vill hon inte veta...
Svar
14
· Visningar
1 030
Senast: Mirre
·
Övr. Hund efter lilla valpis som flyttar in hos oss om drygt 4 veckor. Att tiden skall gå så sakta. Nåja, bättre sent än aldrig. Får... 2
Svar
34
· Visningar
2 111
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Hund min kompis har en labbishanne på 19 veckor som är (relativt) lugn och snäll inne men när man går ut med honom får han konstiga knäppar...
Svar
6
· Visningar
3 135
Övr. Hund Rapport från Doris behandling av kvalsterallergi för den som vill veta :) Mindre bra: Vi (husse som är sjukansvarig i familjen)...
Svar
4
· Visningar
757
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Lite nytagna vinterkort på min hund :) Kommentera gärna Nallo Nallo igen Så fin! Vacker Fin bakgrund också Från...
Svar
3
· Visningar
713
·
Övr. Hund som ser ut så här i år när första snön kom: Han är en "hemsk" blandras på fyra raser (!) :smirk: ;) :D Nelson är...
Svar
6
· Visningar
847
·
Övr. Hund då var det dags igen. nu är lilla minina snart helt hårlös, ullen är fälld och på g igen och nu har hon tappat nästan alla långa hår...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka