Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Övr. Hund Hej! Eftersom mitt försök med Dogo Argentinon ej fungerade så funderar jag på en Dobermann hane på 11 månader, importerad från...
2
Svar
39
· Visningar
4 666
Senast: Sunnan
·
I
Övr. Hund så efter 15 goda trotjänar år lämnde den gamle oss. tungt värre men sånt är livet. Hon efterlämnade sig en Wheaten-kompis på 7 år som...
Svar
12
· Visningar
1 380
Övr. Hund Jag vill oxå visa bild. Speciellt nu när jag har utökat "labradorflocken" :) De här två verkar väl komma bra överens, trots att de vid...
Svar
4
· Visningar
633
Senast: Thelma
·
Övr. Hund Okej, vad bör jag nu skaffa inför valpens hemkomst? Eftersom mina två som jag redan har är minimala så är ju deras saker det med. Och...
Svar
5
· Visningar
1 238
Senast: glee
·
P
Övr. Hund Vad ska man göra när man möter ett par hundar som har mycket vakt i sig, t.ex dobberman eller rottweiler? Om de t.ex går lösa på...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Poetry_princess
·
Övr. Hund shiiit... jag kanske kanske ska tävla på söndag... tävlingsdebut alltså! riktigt nervös börjar jag bli redan. något jag ska tänka på?
Svar
5
· Visningar
617
Senast: lady_vip
·
C
Övr. Hund Min storpudeltik är "troligtvis" dräktig, annars väldigt skendräktig :smirk: , hon går in i vecka 6 på torsdag, och jag tycks mig kunna...
Svar
1
· Visningar
2 740
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag har funderat lite på att ställa ut Jason på Malmö Valp i november då han är fem månader. Jag tycker det skulle vara en bra...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: ChristinA
·
Övr. Hund Nu bubblar det i mitt huvud. Den här valpen har tagit upp all min uppmärksamhet - till och med i mina drömmar.... Det är så underbart...
Svar
9
· Visningar
5 523
B
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet att ta över/köpa en vuxen hund? Vad finns det för fördelar/nackdelar med det? Hur fick ni tag i...
Svar
7
· Visningar
1 111
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund Ska köpa en hund, till sällskap och även en som dottern på 11 år kan träna och ställa ut. Och är intresserad av allt om denna rasen...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: QuickStar
·
Övr. Hund Hej, och tusen tack för era svar på mina tidigare inlägg. Roligt att få läsa så många olika åsikter och sansade diskussioner. Det känns...
Svar
11
· Visningar
995
C
Övr. Hund Satt precis och läste på ett annat forum och fann denna text; Visst gör det skillnad. Carin röntgades först med Dormitol och fick C...
2
Svar
37
· Visningar
2 540
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Myror i brallan Tudor och Äntligen Hemma Ebba är? Har totalt glömt bort!! Dom hundarna e så otroligt söta, träffa en på praktiken å dom...
Svar
6
· Visningar
1 652
Senast: Ishtar
·
K
Övr. Hund :love: tog nya kort på rexie ta en titt:D desvärre löser hon hår:( åsså som ni ser så har hon ju dermoid i ögonen:(...
Svar
4
· Visningar
842
Senast: knastha_ez
·
Övr. Hund Mina hundar har fått det... Vaccinerar man inte mot det?? Låter oansvarigt att inte veta men jag har haft samma vet. i alla tider och...
Svar
12
· Visningar
1 095
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund vilken storlek ska man ha på träapporterna? har två hundar på 40 resp 30 kg (labbe och schäfer). agge & co. har blivit seriösa :D :p
2
Svar
35
· Visningar
2 204
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Nu börjar vi bli oroliga för Ester. Detta är tredje morgonen denna veckan som hon flyger på Doris! :confused: Hon brukar ju bli knäpp...
Svar
8
· Visningar
1 478
Senast: Macken22
·
P
Övr. Hund Hur lång tid efter p-sprutan börjar hunden att löpa igen, alltså om man gett p-spruta och efter 6 månader fortsätter man inte utan vill...
Svar
3
· Visningar
960
Övr. Hund Nyfiken... Delfodervärd brukar ju vara så att uppfödaren står för allt som har med valpkullar att göra och fodervärden står för allt...
Svar
4
· Visningar
2 733

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp