Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Inte med el utan bara med vibration är de obehagliga för hunden?? Min springertik är döv och det är lite jobbigt när hon är lös i skog...
Svar
11
· Visningar
4 200
Senast: Moniq
·
E
Övr. Hund min ena tik är drygt över året och hon har löpt två gånger, och hon blev skendräktig strax efter första löpet när hon va ca 8 månader...
Svar
1
· Visningar
1 491
Senast: Grana
·
L
Övr. Hund Telefonen ringde efter att vi hade ätit och i andra änden befinner sig en fruktansvärt otrevlig människa. H*n anklagar främst min hund...
Svar
16
· Visningar
1 327
Senast: lenizen
·
M
Övr. Hund var bara tvungen att säga det :) en engelsk springer spaniel, förmodligen en hane :) leverbrun/vit! den kommer hem lagom till...
Svar
15
· Visningar
921
Senast: Bebben
·
G
Övr. Hund Igår när jag var ute med lilla Selma på gården kom en granne fram till mig och sa att det kanske inte var så bra att låta hunden gå och...
Svar
16
· Visningar
1 304
Senast: ungochgalen
·
Övr. Hund Är det vanligt att hundar blir "gråhåriga"?? Har en tik som blir fyra i september och är redan grå runt nosen. hennes mamma var grå när...
Svar
2
· Visningar
2 630
Senast: Moniq
·
R
Övr. Hund så var det dags för sista april igen och då blir det en pålåga för ronja (bearded collie) hon är sju år och jag har haft henne sedan ett...
Svar
12
· Visningar
954
Senast: idak
·
G
Övr. Hund Nu har Selma ätit dåligt 3 dagar. Hon matvägrar inte men äter bara hälften eller ännu mindre (förut gluffade hon i sig allt på några...
Svar
2
· Visningar
737
Senast: glee
·
S
Övr. Hund Hundägare, när köpte ni er hund? Man vill ju vara hemma den första tiden innan hunden kan följa med på jobb eller bli lämnad hos...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: Sheena
·
P
Övr. Hund vad tycker ni om dom? MVH Linda :cool:
Svar
6
· Visningar
976
Senast: puss_och_kram
·
T
Övr. Hund Har tittat in mig på 3 olika hundraser. Jack russell terrier (ej den lågställda), Nova scotia docktolling retriver och Mudi. 3 ganska...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 751
Senast: J3O
·
Övr. Hund Vilka raser (om vi bara ser till ras och bortser från att hundar är individer) skulle ni säga var typiska gårdshundar? alltså raser som...
Svar
4
· Visningar
2 527
Senast: zessan
·
T
Övr. Hund Funderar på hund hela tiden. Ska inte skaffa nu, men man måste ju planera.. ;) Tänke såhär, tankar för PUDEL: Finns i massa storlekar...
Svar
4
· Visningar
907
Senast: _Hanna_
·
U
Övr. Hund Kan man ge en vuxen hund valpfoder? Eller är det helt fel näringsämnen i det för en vuxen? Min vovve som är lite äldre (fyller 9 i...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Bebben
·
E
Övr. Hund Är det någon här som har en Griffon belge. En sån där vovve som plexus har. (gladiatorerna) Jag är väldigt nyfiken på hur dom är i...
Svar
4
· Visningar
712
Senast: TjejTjejen
·
R
hej
Övr. Hund jag skulle vilja få kontakt med någon som har bearded collie så snälla har ni en från den rasen svara då på detta inlägg :bump:
Svar
1
· Visningar
689
Senast: tott
·
Övr. Hund är det verkligen något som hör till nybörjarlektion i blodspår?? Det är väl knappt med på anlagstestet?? Vi var på lektion nr 2 i...
Svar
9
· Visningar
880
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag tror jag vill köpa mig en kinesisk nakenhund. Vilken cool hund :cool:. Skulle kanske inte passa in i stallet men ändå, ser ut som en...
Svar
11
· Visningar
2 929
Senast: Stoppard
·
A
Övr. Hund Jag hade ett samtal med en annan hund ägare i går och det fick mig att börja fundera. finns det några lagar för hund ägare att följa...
Svar
1
· Visningar
843
Senast: Vitsippan
·
V
Övr. Hund för gott hoppas vi ,men idiot-kärringen har bantat henne under dräktigheten :mad: så hon är smal som en sticka och vill inte äta...
Svar
10
· Visningar
1 127
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp