Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag, då höggravid, och sambon var ute på långpromenad med labbetiken på stadens stora idrottsområde. Där finns allt från bandy- och...
2
Svar
38
· Visningar
2 669
Senast: Tippan
·
J
Övr. Hund Tips på roliga kontaktövningar för 5 mån valp? Vi kan be om lov i dörren, fråga om lov vid matskålen, vänta på korven och leksaken...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: tolvis
·
Övr. Hund Kom på en sak som mamma berättade om hunden hon och pappa hade innan jag var född... måste bara berätta!!! Dom bodde i en lägenhet och...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Kratus
·
T
Övr. Hund Helt plötsligt har vår Labbe börjat skita inne på köksgolvet, nätter när vi sover under dagen när han är ensam. Väldigt löst och...
Svar
11
· Visningar
6 961
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag går snart vilse i hela träsket av kastraktion, p-sprutor, juvertumörer och så vidare. Men jag snubblade över information jag inte...
Svar
11
· Visningar
6 767
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Vad kostar en renrasig greyhoundvalp ungefär idag hos uppfödarna?
Svar
2
· Visningar
769
Övr. Hund Vill gärna skaffa en egen hund nu då jag inte längre bor hemma och familjens springertik börjar bli gammal... Hur fungerar det att vara...
Svar
8
· Visningar
1 871
M
Övr. Hund Japp, 3 st feta små spaniels.. :love: 2 hannar å 1 tik, det innebär alltså att vi får välja mellan de två grabbarna eftersom att vi va...
Svar
14
· Visningar
937
Senast: hoffus
·
E
Övr. Hund min drygt ettåriga tik som tidigare har vart ganska vek och älskat andra hundar har nu passat på att bli lite uppkäftig... mot både...
Svar
2
· Visningar
1 085
Senast: Emmizen85
·
C
Övr. Hund Vi har funderat på att kastrera vår hanhund och vi vill gärna ha lite feedback från nån som har erfarenhet av detta... Problemet är att...
Svar
1
· Visningar
946
Senast: Milosari
·
J
Övr. Hund Jag ska snart skaffa hund tänkte jag. Kan bara inte bestämma mej för vilken ras som är bäst för oss.. Hra funderat på Jack Russel, men...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: JennyK
·
M
Övr. Hund hur många här inne har en sånn eller känner nån som har en? jag skulle vilja veta hur just dom hundarna är i psyket.. känner en corso...
Svar
3
· Visningar
1 697
Senast: Bullie
·
Övr. Hund Får man inte lägga in sådana här så får du ta bort den Jadzia men den är hundrelaterad :angel: How many dogs does it take to change a...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Tycker shiba-hundar är så fina, är det någon här som har en sådan, och kan säga hur de är i sätt, temperament, lydnad, hur mycket motion...
Svar
2
· Visningar
1 201
Senast: MissFideli
·
F
Övr. Hund Nån som har några på lager? Inte så avancerade , ngt enkelt och roligt som ger valpen lite hjärngympa. Får hem lillflickan om 2 veckor...
Svar
1
· Visningar
899
Senast: Asia
·
Övr. Hund Nu vill jag veta om det är sant att man minimerar chansen för juvertumör men en kull? och när man kastrerar? Tack :)
Svar
14
· Visningar
1 500
Senast: kpist
·
Övr. Hund Jag har en golden tik på lite drygt 10 månader som vid ansträngning blir halt i bakbenen, vad kan det vara för fel?
Svar
8
· Visningar
1 621
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jaha… det är väl bara att acceptera faktum. Min hund kan inte alla lika många ord som många andra hundar tycks kunna. Hon är m.a.o. en...
Svar
9
· Visningar
1 471
Senast: knyttet
·
S
Övr. Hund hade en schäfer tidigare som hade röntgat höfterna utan anmärkning, vi tog den hunden när den var fem år, så jag vet inte så mycket om...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Kan inte sluta reta mig på min kompis beteende idag! Vi skulle på kalas och kunde inte ta med Tysken. Kalaset skulle vara max 1.5 h så...
Svar
18
· Visningar
1 374
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp