Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Snälla! Kan inte ni med Tollare sätta ut lite bilder på dem! De är ju så underbara! :love: :love:
Svar
1
· Visningar
681
Senast: Rianimare
·
F
Övr. Hund Hur länge är det rekommenderat att stanna hemma med valpen, innan ensam-hemma-träningen är klar? Är det omöjligt att ha valp och...
Svar
4
· Visningar
979
Senast: Aldinros
·
Övr. Hund nu har jag gjort det!. fan! jagb tränar på att ha min labbe lös, men eftersom jag vet att han inte är särskilt lydig o´ch jag bor inte...
Svar
13
· Visningar
1 145
Senast: Tippan
·
N
Övr. Hund När börjar ni? Bara det blir varmt kommer väl de där äckliga krypen fram, eller hur? Har ni droppar i nacken eller halsband...eller är...
2
Svar
27
· Visningar
1 775
Senast: Milosari
·
L
Övr. Hund En vovve vars ägare alltid måste visa sin ständiga "makt" över den. När h*n ropar på sin hund så krpyer lilla vovven ihop och svansen...
Svar
5
· Visningar
773
Senast: lenizen
·
R
Övr. Hund Mördad i sitt hem utanför Eskilstuna.Stod i Expressen idag.Sonen hittade sina föräldra döda igår fredag när han kom från skolan.Om dom...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: claraswe
·
Övr. Hund Nu är Adina parad igen. Med en fransk hund vid namn Nulon. Jätte snygg kille med samma "skänhetsfel" som Adina :D Får se om det går...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: Miiip
·
K
Övr. Hund Vet Du att Du måste ha tillstånd för att köra blodspår med nötblod? Det är nu förbjudet att köra blodspår utan tillstånd. Tillstånd...
2
Svar
21
· Visningar
2 325
Senast: lady_vip
·
K
Övr. Hund Igår så fick mina hundar (3 år tik och en valp 4 mån) som vanligt ett varsitt godisknytte. Jag tar då en lakansbit på 50 cm x 50 cm och...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: claraswe
·
T
Övr. Hund Jag har några "tics" som jag aldrig släpper och det är såååå irriterande... 1a. När jag ska skicka iväg hunden på ett linjetag så säger...
Svar
7
· Visningar
994
Senast: Tippan
·
H
Övr. Hund igår så hade jag bakat muffins för att sälja idag i elevstödjarcafet!! jag säger till alla klart och tydligt att dom inte får ta...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: titi
·
F
Övr. Hund Hur är den jämfört med resten av världens schäferavel?
Svar
3
· Visningar
749
Senast: tolvis
·
F
Övr. Hund Idag fyller min älskade pojk 10 år :love: Ligger just nu på balkongen & tuggar på sitt födelsedagsben :d Sen bär det av till skogen...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Milosari
·
H
Övr. Hund Då jag har pratat med vänner som är hundrädda, så undrar jag varför man i huvudtaget går med sin hund okopplad i tätbebyggt område om...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 508
Senast: malumbub
·
B
Övr. Hund Jag är förvisso lååångt ifrån att skaffa hund just nu. Men det skadar ju inte att drömma lite :-) De hundraser som jag har fastnat lite...
Svar
10
· Visningar
2 639
Senast: bengibollen
·
Övr. Hund Är det någon här som har erfarenhet av födoämnesallergier hos hund? Vår valp har haft diarré en vecka, sedan fick han en mag och...
Svar
2
· Visningar
1 058
Senast: Isis
·
N
Övr. Hund har gjort en liten film med min hund när hon har sina ryck. hon är oftast en fullt normal hund men ibland så händer det här :D
2
Svar
26
· Visningar
2 211
Senast: litania
·
R
Övr. Hund Fick just detta mail... Det är inte klokt, vaddå "lyxkonsumtion". Någon gräns måste det väl finnas hos vår regering??? Så här lyder...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: litania
·
S
Övr. Hund min lilla busiga bordercollihane på ca 8månader har börjat å äta upp våra väggar och möbler,även fast han aktiveras mkt varje dag. vi...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Här hoppas jag att ni kan hitta en bild på Totte. :love: http://groups.msn.com/olikafotografier/totte.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=264
Svar
6
· Visningar
988
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp