Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag och en kollega diskuterade hundar och hunduppfostran tidigare idag. Bla pratade vi om vi tyckte att hunden skulle få vara i sängen...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 108
Senast: malumbub
·
R
Övr. Hund Visst var det ett inlägg för ett tag sedan om knasiga färger på hundar. Däribland BLÅA labbar. Är det sant eller har jag drömt...
2
Svar
36
· Visningar
2 119
Senast: Tippan
·
U
Övr. Hund Idag när jag skulle åka med bussen med mina två tikar, så hade jag satt mig allra längst bak. Min äldre tik är inte så jättevan vid att...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 545
Senast: Milosari
·
R
Övr. Hund Idag har vi tränat med en kompis och hennes hanhundar. Den första övningen gick ut på att de skulle ligga på rad,min i mitten. och så...
Svar
5
· Visningar
827
Senast: Rallebralle
·
K
Övr. Hund Trevliga av vad jag hunnit uppfatta på den lilla stund jag träffat henne. Men hon har småbarn och katt. Detta resulterar i att barnen...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: KaZa
·
Övr. Hund ville bara visa hur mkt han har vuxit :) 6 veckor 11 veckor sambon som tyckte han var rolig o sätta censur :p e han inte sööt...
Svar
18
· Visningar
1 194
Senast: Sheena
·
Övr. Hund Klistra in hem.passagen.se/waikele/borktekla.jpg Från igår, kan man annat än smääälta? =)
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Heulwen
·
S
Övr. Hund En av de hundar som blivit stulen på Kungsholmen i Stockholm har blivit återfunnen! Harald (som han heter) hittates fastbunden, en och...
Svar
6
· Visningar
1 070
Senast: Svensson
·
Övr. Hund Idag ska jag åka tåg för första gången med Focus. Och jag är så nervös! Resan kommer ta ca. 4½ timme med 2 byten.. Hur ska detta gå...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: kpist
·
R
Övr. Hund Hej! Nu vill jag se lite fina bilder på era hundar! :) SÅ det är bara att sätta igång!
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 414
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Kan jag ge älgfärs rå till mina småhundar eller bör jag steka den först? :confused:
Svar
4
· Visningar
3 985
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Jag flyttar ihop med min pojkvän i GBG till sommaren och jag tänkte ta med mej vovvisen... Men... han är pälsdjursallergiker och tål...
Svar
6
· Visningar
2 491
Senast: Lady_A
·
C
Övr. Hund Jag vill hemskt gärna ha en hund! Problemet är att mina föräldrar inte så gärna vill. Min mamma skulle väl kunna tänka sig att ha en...
Svar
8
· Visningar
856
Senast: Guest
·
A
Övr. Hund Är det sant att alla hundar, oavsett ras, ålder, kön och familj endast har respekt för en enda människa?
Svar
3
· Visningar
773
Senast: amanboriel
·
Övr. Hund Brukar ni titta på det? Jag har sett det några gånger och är ganska impad av Barbro.
2
Svar
36
· Visningar
2 696
Senast: tottenham
·
L
Övr. Hund Nu är min hund dålig igen :cry: Igår kunde han inte resa sig efter att han lagt sig ner. Han är som förlamad och han har ont.. Han...
Svar
8
· Visningar
1 717
Senast: LabeRt
·
S
Övr. Hund Skrev i en tidigare tråd och berättade om Rottis/shäfer-Hannen Max som behövde ett nytt hem. Var ju mestadels orolig för att han var så...
Svar
7
· Visningar
1 043
Senast: BlondisStajna
·
Övr. Hund Syrran har en dobermannvalp på 17v. som kissar överallt när dem kommer hit å hälsar på :crazy: han har pissat på min hund, saccosäcken...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: marieka
·
Övr. Hund Jag ska flytta till GBG i sommar med min pojkvän, tänkte ta med hunden å testa, om han inte blir allergisk blir hon kvar... Men, jag ska...
Svar
6
· Visningar
2 934
Senast: Bebben
·
G
Övr. Hund Nån som ger det till sin hund? Jag har fått höra både att det är jättebra och att det är jättedåligt.. Hade tänkt byta till det men nu...
Svar
12
· Visningar
2 286
Senast: raven_82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp