Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag har en golden tik på lite drygt 10 månader som vid ansträngning blir halt i bakbenen, vad kan det vara för fel?
Svar
8
· Visningar
1 622
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund Jaha… det är väl bara att acceptera faktum. Min hund kan inte alla lika många ord som många andra hundar tycks kunna. Hon är m.a.o. en...
Svar
9
· Visningar
1 471
Senast: knyttet
·
S
Övr. Hund hade en schäfer tidigare som hade röntgat höfterna utan anmärkning, vi tog den hunden när den var fem år, så jag vet inte så mycket om...
Svar
7
· Visningar
929
Senast: Stoppard
·
Övr. Hund Kan inte sluta reta mig på min kompis beteende idag! Vi skulle på kalas och kunde inte ta med Tysken. Kalaset skulle vara max 1.5 h så...
Svar
18
· Visningar
1 374
Senast: Timsetim
·
Övr. Hund Jag har länge varit förälskad i rasen greyhound och undrar nu om det är några här på forumet som är ägare till en greyhound. I så fall...
Svar
10
· Visningar
2 478
Senast: crazy
·
L
Övr. Hund I går när jag satt o surrade med en tjej och sa att jag ville ha en grand danois så tittade hon på mig och frågade varför..dom blev inte...
Svar
6
· Visningar
941
Senast: lenizen
·
Övr. Hund Hur går man lugnast och enklast tillväga att vänja hund vid skaklar och skrinda dvs köra in hunden helt enkelt?
Svar
12
· Visningar
1 242
Senast: Bebben
·
P
Övr. Hund Har 2 stycken 9(?) månaders hanhundar,bröder. Ibland är dom bästa vänner för att senare ryka ihop. Den större hannen ger sig på våran 3...
Svar
8
· Visningar
4 510
Senast: prince77
·
Övr. Hund ...hur märker man om hunden har problem? jag tycker att min tik slickar sig ganska mycket, men inte direkt överdrivet. och så piper hon...
Svar
3
· Visningar
2 002
Senast: Mammadutt
·
C
Övr. Hund Er som följt vissa av mina inlägg vet nog att vi skulle på MH denna helgen. Så i lördags bar det av. Allt filmat Kaza, det gick super...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: KaZa
·
Övr. Hund Min drömhund är född, en irländsk varghund, och jag har köpt henne osedd! Jag har velat ha en irländsk varghund sedan jag var liten, och...
Svar
10
· Visningar
1 880
Senast: Cado
·
Övr. Hund Skulle du "sälja din hund till DIG?" Lek med tanken. Du har all information om dig själv som hundägare och förhoppningsvis ;) känner du...
2
Svar
22
· Visningar
2 262
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Ibland önskar jag att man inte hade djur, så att man slipper oroa sig. Igår var en sån dag :( . Jag skulle ta in våran unghund (10...
Svar
11
· Visningar
916
Senast: Filuran
·
J
Övr. Hund Hejsan! Låg och myste med vovven på golvet idag och upptäckte att en bit av tanden är av.. :crazy: Man ser lite rosa... Och jag vet...
Svar
1
· Visningar
694
Senast: Milosari
·
K
Övr. Hund Ha ha....såg just en annons där det stod om en blandning mellan bulldog och Shih-tzu. Blir det en Bull-shit då? :o :angel:
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Puffis
·
J
Övr. Hund Hur aktiverar ni era hundar? Det är alltid intressant att veta. Vad jag menar är om ni tränar lydnad, agilty, jakt, sök osv. Själv...
Svar
11
· Visningar
1 038
Senast: zessan
·
C
Övr. Hund Har en petit basset griffon tik på 6,5 mån. I natt var hon väldigt orolig och hade både kissat och bajsat inne, något som hon inte gör...
Svar
1
· Visningar
724
Senast: KaZa
·
C
HD
Övr. Hund Här kommer det en till tråd om HD, hoppas att ingen misstycker :o Hur stor påverkan har egentligen ålder vid en röntgenundersökning...
Svar
3
· Visningar
842
Senast: Ti_Ti
·
S
Övr. Hund Jag hittade just en fästing på min hund. :eek: Har ALDRIG tidigare haft en fästing vare sig på mig, min hund eller mina hästar. Nu...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Är det nån som vet eller har provat själv?? Anledningen till frågan är en bekant tillmig som har såna problem med sin hund....han är 1,5...
Svar
1
· Visningar
4 814
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp