Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Personen i fråga joggar lite lagom. Frun i huset är handikappad så det får inte vara en alltför stojjig hund. 3 4 5
Svar
86
· Visningar
9 056
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa hittade ett par liknande trådar men tyckte att de var lite i äldsta laget. En hel del hundraser omnämns som relativt eller...
Svar
10
· Visningar
1 804
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Förlåt, förlåt, förlåt. Men om man ska börja kontakta uppfödare så bör man nog börja med att välja ras. Och trubbnosexperten @dobbis får...
Svar
16
· Visningar
1 584
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Är det någon här som arbetar med hund i skolan? Eller på annat sätt som stöd för barn? Eller har erfarenhet av hundassisterad pedagogik...
Svar
7
· Visningar
921
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Fox 9 news har ett klipp idag där de intervjuar en kvinna som ska börja träna pitbulls från olika hundstall till att bli polishundar och... 2
Svar
28
· Visningar
2 260
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa I går upptäckte jag att Billys kiss hade fel färg. Det varierade mellan rosa/rostigt/gult. Första kissen på promenaden var gult, det är... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 526
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Jag vill gärna ha något lugnande att läsa i morgon innan jag ringer veterinären. Billy har kissat konstigt de senaste två gångerna...
Svar
8
· Visningar
906
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej. Vår lilla Chihuahua-kille (6år) började runt jul använda Tropical clean teeth gel för att få bort lite tandsten. På...
Svar
4
· Visningar
3 655
Senast: Sol
·
Hundavel & Ras Nu är det inte dags för en till hund än på ett par år, men är nästan säker på att det kommer att bli en tollare till när tiden är inne...
Svar
10
· Visningar
906
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 231
Övr. Hund Relationen med sin arbetshund är verkligen något helt unikt. :love...
Svar
19
· Visningar
1 565
Övr. Hund Min gamla hund hör knappt längre. Jo visst hör hon, men jag kan stå bakom henne och skrammla med kopplet utan att hon reagerar. Om jag...
Svar
5
· Visningar
753
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Min unghund har blivit diagnosticerad med IBD och ska gå på kortison i ca 6 månader samt äta foder med hydrolyserat protein. Jag har... 2
Svar
29
· Visningar
6 631
Senast: super
·
Hundhälsa min hund har bott hos mig sen i september. Jag bytte foder från doggy till färskfoder rätt omgående. Hon åt först mush och sen VoH under... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 939
Senast: snorp
·
Övr. Hund Har letat hundras under en lång tid nu och börjar bli väldigt less på att ständigt bli besviken. När vi tror att vi läst på ordentligt... 2 3
Svar
56
· Visningar
7 088
Senast: Riru
·
Övr. Hund Jag vill skaffa mig lite böcker och/ eller broschyrer om allt som har med skaffa hund att göra. Typ innan valpen kommer, första tiden...
Svar
8
· Visningar
814
Senast: Kimmya
·
Övr. Hund Jag har bara erfarenhet av en hund, min nuvarande, men undrar om det är vanligt att det kliar på hundar när de blir blöta? Efter en...
Svar
17
· Visningar
2 008
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Om jag som har F-skatt, går en kurs på en hos min lokala SBK, där klubben har tagit in en kursledare som fakturerar klubben med moms...
Svar
5
· Visningar
1 253
Senast: tinaiva
·
Hundavel & Ras Hej alla, Kastar mig in här i hundforumet med en förmodligen udda fråga, Jag kommer sannolikt att flytta till ett land där... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
10 179
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Finns det någon tydlig lagstiftning kring detta? Vad är okey enligt lag, vid tex korrigering? Eller är allt bara ”upp till en själv”?
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Korekatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka