Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi har tid hos veterinären i morgon men jag är grymt orolig..... Älsklingshunden (Beauceron, 11 år) har en knöl i gommen, precis bakom...
Svar
10
· Visningar
6 138
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Är det någon här som testat den? Funkade den bra? :)
Svar
5
· Visningar
4 227
Senast: Emrox
·
Svar
38
· Visningar
2 094
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Min tibbe har haft problem med analsäckarna och i frustration slickat upp sår på sin ena tass. Vi har varit till veterinären och...
Svar
12
· Visningar
3 353
Senast: Migo
·
Övr. Hund Behöver köpa ny sele till jaktlabben. Jag ska främst använda den när jag behöver ha honom i långlina, men även vid koppelpromenader. Nu...
Svar
8
· Visningar
971
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Steroid-responsive-meningits-arterits. Skriver åt en bekant som har en springer spaniel på snart 4 år. Han har fått diagnosen SRMA. Vad...
Svar
3
· Visningar
7 452
Senast: Marno
·
Övr. Hund Någon som vill ses någon av dessa dagarna? Jag ska med största sannolikhet upp till sthlm då och tänkte att någon kanske vill ses och... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
3 405
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Ja som rubriken. Letar efter billiga reflexvästar i orange och rosa. Till hunden då alltså. Jag ska ha dom för själva västen, att ha på...
Svar
11
· Visningar
1 316
Senast: purity_666
·
Hundhälsa Kan man ta ett urinprov ikväll och förvara i kylskåpet om man ska till veterinären i morgon bitti? Vi har ett återbesök i morgon 08:15... 2
Svar
20
· Visningar
2 026
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Blir knäpp på mina hundar. I stort sett inga leksaker håller mer än max ett par timmar. Finns det leksaker som håller länge? Vilka... 2
Svar
25
· Visningar
1 643
Senast: kolblakkur
·
Övr. Hund Min löwchen Ninja är svart och silver. Men har senaste halvåret-året blivit väldigt (!) fläckig i det "svarta" (blekt som på de flesta...
Svar
5
· Visningar
2 823
·
Hundhälsa Jag undrar hur mycket man behöver klippa inför vintern, för att slippa de värsta snöklumparna? Ska man klippa jämsmed trampdynorna på...
Svar
15
· Visningar
4 220
Senast: Gnist
·
Hundavel & Ras HejHej! Har funderat på att skaffa en till hund. Både att det vore trevligt med en lugnare hund än den jag redan har... Till och med... 2
Svar
29
· Visningar
4 105
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Jag går ut med en hund som har börjat uppvisa symptom av prostata förstoring. Men han är kastrerad. Kan det verkligen stämma? Han...
Svar
2
· Visningar
1 383
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min 6-åriga tik har aldrig haft krångel med sina löp. Hon löpte för en månad sedan för att vara exakt, inga konstigheter den gången...
Svar
4
· Visningar
675
Senast: Guldaskig
·
Hundavel & Ras Vad har ni för erfarenhet av beagel, tax och/eller drever? Vad för positivt och negativt med dessa tre raser? Taxen har jag lite koll på... 2
Svar
31
· Visningar
7 229
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Hej! Har en stor schäfer(40kg) och bor bredvid en större väg och skulle behöva köpa en bra reflex till honom. Han är alltid lös, så... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 048
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa Idag var jag inne med min hund för misstänkt PYO. Hon har tidigare haft valpar som har levererats med snitt. Jag åkte in för att hon nu... 2
Svar
26
· Visningar
2 487
Senast: SiZo
·
Hundavel & Ras Bakgrunden till den här tråden: Jag var på kurs för ett tag sedan och då träffade jag en ettårig retriever. Hunden var rejält uppe i...
Svar
14
· Visningar
1 831
·
Övr. Hund Efterlyses. Udda/annorlunda hundnamn (passar t hund och ligger rätt i mun uttalsmässigt) Har spånat igenom allt tror jag men ändå inte... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
110 773
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Husvagnsrenovering
  • Tapeter tapeter tapeter

Hund, Katt, Andra Djur