Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej djurfolk! Jag undrar om det finns någon med erfarenhet av läkemedlena Onsior och Fenemal till hund? Min Pekingesekille har fått...
Svar
2
· Visningar
8 496
Hundavel & Ras Då det blev mycket diskussioner och frågor om raser i tråden där vi uppdaterar så startade jag denna tråd för att göra frågor, svar och...
Svar
1
· Visningar
715
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Ok.. först sk ajga ju bestämma hundras men vi måste byta staket och på ena sidan av huset har vi en rätt rejält trafikerad väg. I...
Svar
12
· Visningar
4 315
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag måste tyvärr omplacera min hund, en renrasig och snäll vuxen hund. Vad behöver jag tänka på vid omplacering? Hur gör man angående...
Svar
15
· Visningar
6 295
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Ger ni era hundar matrester ? Kan en hund leva på matrester enbart eller är det dåligt för den? Kan man ha matrester som kompliment till... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 649
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Är det någon här på Bukefalos som vet något om rasen Cirneco dell'etna? Det verkar vara en frisk och sund ras med precis de egenskaper... 2
Svar
38
· Visningar
4 196
Hundavel & Ras Hej, Jag undrar vart man kan vända sig för att hitta en hane till omeriterad ridgeback tik. Renrasig och registrerad hos SKK men går ej... 12 13 14
Svar
279
· Visningar
20 321
Senast: Gnist
·
Övr. Hund I hundsammanhang? Hittade en tråd som handlade om det på ett annat hundforum, begrep inte alls vad det gick ut på o där fanns inga... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 635
Senast: Blueberry
·
Hundavel & Ras Vi har nu nya avelsregler från SKK sen dem släppte fritt att avla ex på HD , Ad mm . Min tanke är nu , är det även okay för uppfödare...
Svar
16
· Visningar
2 142
Övr. Hund Har skrivit tidigare ang Leonberger som dricker mkt vatten. Undersökning har visat att han har ngt förstorad prostata samt att hans...
Svar
6
· Visningar
899
Senast: Korekatten
·
Övr. Hund Jag har en liten kastrerad tik som låser sig så fort vi ser en annan hund, och hon gör även utfall. Skulle säga att hennes (mitt)...
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Min lilla klängapa har visat ett nytt beteende senaste veckorna. Han är 3,5 år nu och har alltid varit väldigt klängig och närgången. Om...
Svar
15
· Visningar
1 019
Senast: Kakis
·
  • Låst
Övr. Hund Dags för ny tråd såg jag. Jag och labben ska lägga oss. Imorgon ska vi träna lite agility :) 99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
92 053
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Ni som har erfarenhet av hundar som brutit ben, berätta gärna om allt. Vad var brutet, hur lång tid tog läkningen och rehab? Vad gjordes... 2
Svar
20
· Visningar
8 380
Senast: Nirvana
·
Övr. Hund Om man vill sätta GPS på sin hund (för att vara på den säkra sidan), vad rekommenderar ni då för märke/modell :) ? Berätta gärna pris...
Svar
6
· Visningar
776
Hundavel & Ras Jag är helt förkrossad i tisdags fick jag ta bort min gamla älskade vän akut. Min dvärgschnauzertik som varit med mig i 14 år. Jag... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 737
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Har en vän som har en 14-veckors labbe-valp, tik av jaktmodell. Är det någon som vet vad labbar brukar ha för ungefärligt halsmått...
Svar
2
· Visningar
422
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Om man vill träna lite apportering som aktivering, hur gör man egentligen? Jag har en ung golden som gillar att bära. Hittills har jag...
Svar
15
· Visningar
1 727
Senast: Dandylinn
·
Hundhälsa Dela gärna med er av erfarenheter och upplevelser. Sitter och betalar (enligt mig själv) alldeles för hög premie på försäkringen i...
Svar
2
· Visningar
569
Övr. Hund Jag vill hitta ett torrfoder som: - innehåller svensk köttråvara - har små foderkulor, många kulor per deciliter - är prisvärt och lätt...
Svar
5
· Visningar
586
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka