Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Har en snart 12 veckors valp hemma som är dålig på att äta från skålarna (provat olika), provat torr (vilket är godare enligt henne) och...
2
Svar
23
· Visningar
6 048
Senast: joo
·
Hundhälsa Kort sammanfattat så blev vovven dålig i somras. Hon började klia sig som en galning och ena ögat började svullna upp. Vi åkte till...
Svar
18
· Visningar
3 258
Hundavel & Ras Hej! Jag är ny medlem här på forumet även om jag varit inne och läst en del ibland. Ni är många som är aktiva här och det finns mycket...
Svar
18
· Visningar
2 328
Senast: kolja
·
Hundhälsa Ja, det här med Bruce förmåga att inte hålla tätt inomhus börjar bli en följetång nu, men har dessvärre nått den grad att jag börjar...
13 14 15
Svar
289
· Visningar
23 038
Senast: Duplo
·
Övr. Hund Hej! Har sedan två år tillbaka tagit en omplacering av en Pudel hane som nu är 5 år gammal. Allt började med att familjen som tidigare...
Svar
7
· Visningar
1 227
Senast: vallhund
·
Övr. Hund I dag såg jag kulorna på min 5 månaders hund när han låg på rygg Dom sitter uppe vid snoppen Vid vilken ålder hamnar dom på "rätt...
Svar
4
· Visningar
1 115
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Funderar på täcken till hundarna som de kan ha när vi tränar, typ då de ska vänta lite på sin tur, när vi är klara och ska åka hem, lite...
2
Svar
26
· Visningar
1 849
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Min äldsta tik på 13 år har jag försäkrad i folksam. Tyvärr så sänks ju veterinärvårdsbeloppet när dom blir äldre hos folksam och jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 375
Senast: Is
·
Hundhälsa Jag såg på morgonen att hunden hade en väldigt stor knöl vid analen, ringde veterinären som sa att vi skulle massera bort den och kolla...
Svar
16
· Visningar
36 731
Senast: Elemjay
·
Hundavel & Ras Visst är det någon (flera?) som har Bracco här? Eller kanske någon som känner till RASEN (inte en individ) väldigt bra? Jag vill veta...
Svar
17
· Visningar
3 107
Senast: Daff
·
Övr. Hund Min lilla råtta ska tydligen vara en naturbegåvning när det kommer till agility:o:D så jag känner att jag vill ta tillvara på den...
Svar
18
· Visningar
1 025
Hundhälsa Visat sig att svärmors valp hade förekommande bakterier av giardia. Blev rekommenderad av vet. att ge axilur i 7 dagar. Vi måste...
Svar
1
· Visningar
2 032
Hundhälsa Min hund åkte ner med benet mellan två plankor i lördags. Det gjorde väldigt ont och hon skrek till ordentligt. Ville inte ställa ner...
Svar
9
· Visningar
1 198
Senast: LuckyMe
·
Övr. Hund Vi va ute och gick i bokskogen idag, jag tänkte då på att jag har aldrig borstat några fästingar från mina hundar när vi har varit i...
Svar
4
· Visningar
1 023
Hundhälsa Samson, långhårig collie, äter Vom og Hundemat färskfoder. Jag vill dock gärna kombinera med ett riktigt bra torrfoder då han blir...
Svar
7
· Visningar
1 402
Senast: Regn
·
Övr. Hund ... exakt hur dumt är det? Vi har en colliehane på 14 månader, språksäker med andra hundar och börjar mogna i huvudet men är långtifrån...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Vår hund har nyss fyllt 1år hon är en BC korsning, jag ska i dagarna köpa nytt foder. Men funderar på om jag ska frångå puppa och gå på...
Svar
2
· Visningar
921
Övr. Hund I dag hade vi parken full med Border Terriers ... Lisa skulle lara tva nykomlingar att ga fint i koppel. Det det innebar en hel massa...
Svar
0
· Visningar
543
Senast: hastflicka
·
R
Övr. Hund Finns det expanderkoppel för mindre hundar? Jag går i dag med de stora hundarna i expander i förarbälte men de koppel vi har till de...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Ännu en rastråd, förlåt, men ni är ju så duktiga här :D Jag har börjat fundera på en tredje hund men det kommer inte längre än till...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
6 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp