Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag och min sambo vill skaffa en till hund, men vi är inte säkra på vilken ras vi vill ha. Vad vill vi då ha? Mellanstor, men storlek...
2
Svar
36
· Visningar
2 648
Senast: Rouise
·
Övr. Hund Är det någon som vet om det finns något engelskt ord för en korad hund? Man kan ju självklart skriva något om "mentality test" men...
Svar
7
· Visningar
1 592
Senast: Wingates
·
Hundhälsa Min hane har spräckt en klo så vi genomlider nu det här med socka - tratt - hålla torrt - hålla rent - få någon sorts plastpåse att...
Svar
5
· Visningar
741
Senast: Migo
·
Hundträning Hej alla kloka bukare....behöver ha lite tips och råd hur jag ska komma dit jag vill med min hund och träning. Jag har efter några år...
Svar
8
· Visningar
1 240
Senast: WildWilma
·
Hundavel & Ras Jag och sambon har, som en del vet, en rottistik på 4 år! Världens lättaste hund, hänger med på allt, otroligt snäll och tydlig av- &...
Svar
19
· Visningar
1 386
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite råd på hur jag ska bemöta min valps beteende på promenaderna. Hon är 14 veckor och leker och busar med familjens...
Svar
6
· Visningar
3 616
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har insett och landat i att det blrjar bli dags för min fina Plex att vandra vidare pga rädslor. Vardagen fungerar sämre och sämre...
Svar
7
· Visningar
1 188
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag jobbar deltid för en stor internetbaserad djuraffär, och ibland så hinner en del saker "gå ut" och därmed så kan det inte säljas...
Svar
18
· Visningar
8 355
Övr. Hund Vad tror ni skulle fungera bäst tillsammans, tre hanar eller två hanar och en tik? Jag funderar bara lite löst då jag är så sugen på en...
2
Svar
26
· Visningar
3 332
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Flyttade för ett par dagar sedan och nu står min hund och ylar när hon är ensam :( Inte så konstigt egentligen, ny miljö och allt det...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Hej! Min hund fick en fästing troligtvis igår, och idag när jag tog bort den så kände jag en knöl under huden där fästingen suttit. Hon...
Svar
7
· Visningar
10 899
Senast: karamba
·
Övr. Hund Jag har tidigare bara erfarenhet av små hundraser Nu har jag en hund på 5 månader som är av stor ras. Han blir ca 70 cm hög när han är...
Svar
6
· Visningar
757
Senast: Lampan
·
Övr. Hund Det är jättekul osv att ha två hundar och enligt mig komplicerar det inte livet i stort att ha två istället för en. Förutom under...
2
Svar
34
· Visningar
2 594
N
Övr. Hund Jag är nyfiken om att få höra om era största floppar på lydnadsplanen under tävling ;) För visst måste det finnas någon som gjort...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 802
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Hej! Ny användare här inne! :D Jag går med tankar på att skaffa mig en liten hund (mindre storlek). Jag är 20 år och studerar...
Svar
13
· Visningar
1 686
Hundhälsa Ännu en fodertråd från mig. :nailbiting: I måndags hämtade jag hem en Aussie valp. Han blev nio veckor igår. Problemet vi har är att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
10 977
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Behöver hitta ett billigt bra foder. Gärna ett som finns på zooplus där jag ändå beställer till min egen. Idag äter den det absolut...
2
Svar
20
· Visningar
2 145
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras och gärna era hundar också :) Som ganska ny på hund har jag blivit väldigt nyfiken på alla olika raser som finns representerade här...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 798
Senast: JeayL
·
  • Omröstning
Övr. Hund Hjälp mig hitta på roliga variationer på nosaktivering, tack! Min standardövning är att skaka något skåp tills det ramlar ut en 3-4...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Min fundering är om en hund kan känna sig bortstött om jag t.ex. är hundvakt åt en annan hund och har den hemma hos mig. Eftersom att...
Svar
10
· Visningar
1 503
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp