Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Läste på en Acana fodersäck idag och upptäckte detta. Har nu även förstått att Taste of the wild innehåller det men undrar lite om det...
Svar
11
· Visningar
2 202
Senast: Zanza
·
Övr. Hund Satt och bläddrade på lite på måfå bland olika färskfoder och började plötsligt tänka på det när jag läste om Priima och att det är ris...
Svar
12
· Visningar
3 806
Senast: vallhund
·
Svar
0
· Visningar
345
Senast: JeaNette__
·
Övr. Hund I maj ska jag ställa ut min hund. Eller ja, uppfödaren ska hjälpa mig. Det är en dalmatiner född i slutet på september så han är redan...
2
Svar
25
· Visningar
3 316
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Ja varför tycker en del att småhundars aggressivitet bara är att skratta bort? Youtube svämmar över av ilsket morrande chihuahuor där...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 751
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Efter att i helgen plockat 7-10 fästingar vardera på hundarna trots Frontline fick jag idag nya fästingmedlet på recept av veterinär...
2 3
Svar
49
· Visningar
31 627
Senast: eldhroka
·
Hundhälsa Hej bukefolk :) Jag har en husky blandning på 2,5 år som har fått sämre aptit från att kasta i sig maten till att peta en och en kula...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: JeaNette__
·
Hundhälsa Detta har aldrig drabbat mig innan... För 3 veckor sen var vi in till veterinären pga örat, återbesök och behandling ledde till att vi...
Svar
7
· Visningar
1 061
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Min svärmor har två frallor, den ena 7år och den andra strax över 1. Alice, unghunden, har ätit dåligt sedan hon kom. Svärmor har...
2
Svar
24
· Visningar
2 597
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Vill ha tips på bra stallhundsraser! Har i dagsläget en mops, och gillar hennes energibehov och söker samma sak i nästa hund. Vill...
2 3
Svar
58
· Visningar
5 625
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Blev bortlottad på en rallytävling och står som startnummer R5, antar att R står för reserv. Vad gäller då? Blir man erbjuden plats om...
Svar
4
· Visningar
558
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa vår 15veckors mopstik har börjat kissa PÅ en vän när han kommer och hälsar på. Hon är inte helt rumsren än men hon kissar aldrig när...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: Aurum
·
Hundhälsa Det har visat sig att min 12 åring har urinsten. Veterinären rekommenderade såklart ett foder mot urinsten och sa att det kunde hjälpa...
Svar
18
· Visningar
5 910
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa I Onsdags fick jag åka akut till Strömsholm med min dalmatiner som helt plötsligt inte kunde kissa. Uratstenar var min första tanke, var...
Svar
13
· Visningar
1 242
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Sedan våra nya grannar flyttade in har det hänt ett par gånger att besökare hos dem kommit och öppnat vår ytterdörr. Jag har sagt till...
2
Svar
28
· Visningar
2 496
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Frågar för att höra om det är någon som kan hitta ett mönster eller orsak som jag har missat. Här hemma bor det en bearded collie...
2
Svar
23
· Visningar
4 580
Senast: Nenyah
·
Hundavel & Ras Hej allihopa! Har en fundering angående färger i hundavel, har ingen kunskap alls inom detta men många funderingar å stor nyfikenhet...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 821
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund 18 augusti 2003 skapade jag en tråd här på Bukefalos där jag frågade om någon hade erfarenhet av korthårig collie. Knappt två år senare...
Svar
9
· Visningar
1 155
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag har ett problem, min hund har i princip varit problem fri och enkelt att ha att göra med. Tycker jag, då han alltid lyssnar på mig...
Svar
14
· Visningar
2 538
Senast: MattiZ
·
Hundavel & Ras Inviger mitt nya medlemskap på buke med att starta ännu en ras tråd...... Men efter att läst era kloka svar o diskussioner i årtal kan...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 703
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp